Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو از میان هفت صد گول، بهترین گولش را انتخاب کرد

© Photo / russian world cup 2018 / russian world cup 2018رونالدو-مسی،کدام یک آقای پنالتی استند
رونالدو-مسی،کدام یک آقای پنالتی استند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو در مورد گول و شادی پس از گول‌هایش صحبت کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال و باشگاه یوونتوس توانسته در باشگاه‌های لیسبون، منچستریونایتد، رئال‌ مادرید و یوونتوس حدود 700 گول به ثمر برساند و امروز در مورد بهترین گول و شادی پس از به ثمر رساندن گول صحبت کرد.

Portuguese ace Ronaldo passes among enthusiast fans as he arrives to undergo medical checks at the Juventus stadium in Turin, Italy, Monday, July 16, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جزئیات پرونده تجاوز رونالدو فاش می‌شود

رونالدو به Soccer.com گفت:« آرزو داشتم با اوزه‌بیو بازی کنم او بازیکن کامل و نماد کشور پرتگال است. شادی پس از گولم زمانی رخ داد که در آمریکا بودیم و مقابل چلسی بازی می کردیم که من گلی به ثمر رساندم و دویده، پریدم و فریاد زدیم Siuuu. این کلمه را تکرار کردم وحالا بعد از هر بار گلزنی به سمت هواداران می روم و با هم این کلمه را تکرار می کنیم.»

رونالدو در مورد بهترین گول دوران فوتبالش گفت:« انتخاب یکی از بین حدود 700 گلی که زده ام بسیار دشوار است اما من همیشه ساده ترین جواب را انتخاب می کنم؛ گل آخر و گل بعدی، زیرا برای من همه گل هایم مهم هستند.»

این در حالیست که رونالدو توانسته بهترین و زیبا ترین گول‌ها را به ثمر برساند و توانسته جایزه بهترین گول زده را نیز دریافت کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала