Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی نیمار را به یونایتد پیشنهاد کرد

© REUTERS / Damir Sagolj Soccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Switzerland - Rostov Arena, Rostov-on-Don, Russia - June 17, 2018 Brazil's Neymar reacts
Soccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Switzerland - Rostov Arena, Rostov-on-Don, Russia - June 17, 2018 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن جرمن در جستجوی راهی است که هم پولش را به دست بیاورد و هم از شر نیمار خلاص شود.

 

به گزارش اسپوتنیک، نیمار که در این تابستان خواهان جدایی از پی اس جی است تا به حال پیشنهاد رسمی نداشته است و در این هفته باشگاه پی اس جی تلاش می کند راه حلی برای مشکل نیمار پیدا کند. با آن که نیمار برازیلی برای پیوستن به بارسلونا تلاش دارد اما باشگاه پی اس جی می‌خواهد نیمار به باشگاه دیگر فروخته شود و آخرین گزینه بارسلونا باشد.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رد پیشنهاد رئال از سوی نیمار

 امروز این باشگاه نیمار را به یونایتد پیشنهاد کرد و یونایتد این پیشنهاد را رد کرد.

پاریسی‌ها قبل از شروع لیگ 1 در این هفته خواهان حل این وضعیت هستند. مشکلات بین مدیریت و نیمار فراتر ازتصور عامه است و آن‌ها می دانند که باید قبل از شروع فصل او را بفروشند تا از مشکلات بیشتر جلوگیری کنند. پی اس جی در مورد انتقال قرضی نیمار با یونایتد صحبت كردند و رئال مادرید نیز خواهان انتقال قرضی او است که هردو پیشنهاد رد شده است.

نیمار بعد از تصمیم گیری برای ترک پی اس جی در این تابستان تنها به بارسا چشم خواهد رفت. او می پی اس جی می‌خواهد که باشگاه با بارسلونا با نرمی صحبت کند تا بتواند برنامه ریزی خود را برای حضور در نیوکمپ آغاز کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала