Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه های نقل و انتقالات دنیای فوتبال؛ رونالدو به جذب ایکاردی از اینتر چراغ سبز نشان داد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تازه ترین خبرهای کوتاه از پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا را با ما همراه باشید.

نشریه گاردین انگلیس خبر داد که دو باشگاه منچستر یونایتد و اورتون برای جذب ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا وارد عمل شدند.

بر اساس گزارش اسکای‌اسپورت، تیم منچسترسیتی برای در اختیارگرفتن ژائو کانسلو، مدافع راست و پرتغالی یوونتوس 25.7 میلیون پوند می‌پردازد.

براساس اعلام سایت جیان‌لوکا دی‌ماریتسیو، گزارشگر و تحلیل‌گر معروف فوتبال ایتالیا، اینترمیلان با شرایطی که رم برای واگذاری فورارد 33 ساله‌‌اش ارائه کرد، موافقت از خود نشن نداد.

طبق اعلام رسانه‌ها آگسبورگ برای جذب گلر 26 ساله حدود 8 میلیون یورو هزینه کرد.پیش‌تر تیم بوندس‌لیگایی تصمیم داشت بین یوناس اوملین و ایون امویگو، یکی را برای حضور در درواز‌ه‌اش انتخاب کند.

در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری، ساسولو اقدام به جذب «ژرمی تولیان»‌ از بورسیادورتموند کرد.

روزنامه تایمز گزارش گزارش کرد احتمال بازگشت وین رونی به فوتبال باشگاهی انگلیس هم اکنون وجوددارد.

فرانس فتبال گزارش داده است که کار انتقال لروی سانه به بایرن با وجود مصدومیتش تمام شده و این بازیکن با قراردادی به ارزش 110 میلیون یورو و دستمزد سالانه 18 میلیون یورویی راهی تیم مونیخی خواهد شد.

بر اساس گزارش دیلی میل، دو روز مانده تا پایان مهلت خرید بازیکن در انگلیس، منچستریونایتد سخت در تلاش است تا کریستین اریکسن ستاره تاتنهام را جذب کند. رئال، اتلتیکو و سیتی رقبای یونایتد در این راه هستند.

بر اساس گزارش گاتزتا، کریستیانو رونالدو به جذب مائورو ایکاردی از اینتر چراغ سبز نشان داد و  سران یوونتوس حالا با توپ پر برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی اقدام خواهند کرد.

طبق گزارش گاتزتا، باشگاه میلان پیشنهادی 40 میلیون یورویی بعلاوه 5 میلیون یورو بندهای متغیر برای جذب آنخل کوریا از اتلتیکو ارائه داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала