Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: چند پیشنهاد همکاری دریافت کرده‌ام

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر خوزه مورینیو
خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو می‌گوید که در دوران بیکاری‌اش، تلاش کرده است که تغییراتی در خودش ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو در روزهای پایانی 2018 که از مربی‌گری منچستریونایتد، عزل شد، تاکنون بیکار است.  موریینو گفته است که او در این چند ماه او پیشنهاد همکاری داشته اما به زعم خودش، به خاطر حفظ جایگاهش،‌رد کرده است.

مورینیو با یادگرفتن زبان آلمانی، به کجا میرود؟ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مورینیو با یادگرفتن زبان آلمانی، به کجا میرود؟

او در این مدت مطالعه در مورد مسائل فنی فوتبال نیز داشته و حتی در برخی برنامه‌های تلویزیونی کارشناسی کرده است. این مربی پرتگالی در گفت‌وگویی با اسکای، در مورد تحولاتی که در خود بوجود آورده، حرف زد. مورینیو که پیشینه مربی‌گری در تیم پیشین چلسی، رئال مادرید و اینترمیلان را به عهده داشت در مورد شرایط کنونی خود گفت:     "تغییرات همیشه به سمت چیزهای بهتر نیست. گاهی هم به سمت موارد خوب کشیده نمی‌شوید اما آنچه مهم بوده، این نکته است که تغییر و هماهنگی با هم ایجاد شود.این چیزی است که من دنبالش می‌کنم و آن را مد نظر دارم.

این مربی‌ نام‌دار در پایان این گفتگویش افزود: "فکر می‌کنم اکنون وقت انجام یکسری تغییرات در من رسیده تا به شخصیتی برسم که با گذشته متفاوت باشد. اکنون بیشتر از قبل بحث می‌کنم، آنالیز فوتبال انجام می‌دهم و بر اطلاعاتم اضافه می‌کنم. به این نحو چالش جدیدی را آغاز کرده‌ام.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала