Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاپیتان تیم فوتبال شمنیزآلمان به دلایل سیاسی اخراج شد

© REUTERS / Thilo SchmuelgenFootball Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17
Football Soccer - Borussia Dortmund v VFL Wolfsburg - German Bundesliga - Signal Iduna Park stadium, Germany - 18/02/17 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان تیم فوتبال شمنیز آلمان به دلیل همدردی با گروه‌های نئونازی از این تیم اخراج ش.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از Politic، دانیل فراهن کاپیتان تیم فوتبال شمنیز آلمان به دلیل ابراز همدردی با گروه‌های نئونازی، از این تیم اخراج شد.

بورسیا مونشن گلادباخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هارالد نیکل، ستاره سابقه‌دار تیم ملی فوتبال آلمان درگذشت

 این بازیکن نتوانست در دیدار این هفته برابر هالسچر، تیمش را به دلیل مصدومیت همراهی کند ولی به جای نشستن روی نیمکت، ترجیح داد در کنار اعضای گروه‌های هولیگان راست افراطی بنشیند. فراهن پیش از این نیز به دلیل ادای احترام به یکی از اعضای از بین رفته این حزب، با انتقادات بسیاری مواجه شد و به همین منظور مجبور به عذرخواهی بابت این رفتار خود شد.

این باشگاه این رفتار بازیکنش را در تناقص با مسایل اخلاقی دانست و با انتقاد شدید به آن پرداخت. شهری که این تیم در آن موقعیت دارد، در بسیاری موارد صحنه درگیری‌ها و اعتراضات گروه‌های راست افراطی در کشور آلمان بوده و این تیم همیشه با چنین رفتارهایی مبارزه کرده است. قرار است کمتر از یک ماه دیگر انتخاباتی در  زاکسن یا ساکسونی در شرق آلمان برگزار شود که گفته می‌شود گروه‌های راست مخالف دولت آلمان قرار است به پیروزی‌های بزرگی برسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала