پیش‌بینی شکست امریکا در صورت جنگ با روسیه

© Flickr / Sean Ellis پیش‌بینی شکست امریکا در صورت جنگ با روسیه
  پیش‌بینی شکست امریکا در صورت جنگ با روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک رسانه امریکایی در گزارشی از شکست امریکا در صورت احتمال درگیری مسلحانه با روسیه و چین خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی  The New York Times در گزارشی  شکست امریکا در صورت یک درگیری مسلحانه با روسیه و چین را  پیش بینی نموده است.

به گفته تیموتی والتون، نویسنده این گزارش، پس از اینكه ایالات متحده از پیمان انهدام موشك های میان برد و برد کوتاه موسوم به (INF ) عقب نشینی كرد، معلوم شد كه چین به دلیل اینکه هرگز عضو این پیمان نبوده است،هزاران راکت ممنوعه در اختیار دارد.  

علاوه بر این، روزنامه نگار، همانند کل دولت امریکا ، این شانس را از دست نداد که یک بار دیگر به طور غیرحضوری روسیه را به نقض پیمان INF و نادیده گرفتن الزامات ناتو برای ایجاد سلاح های خطرناک که نقض مفاد توافق نامه است متهم کند.

ایالات متحده در حال نزدیک شدن به جنگ سوم جهانی است - اسپوتنیک افغانستان
چه کسی تصمیم‌گیرنده جنگ جهانی سوم خواهد بود؟

وی به عنوان نمونه ، راکت روسی 9M729  را یادآوری نموده كه به گفته امریکایی ها  ساخت آن نقض این پیمان از سوی روسیه است. به گفته وی، این راکت در مقایسه با راکت های هسته ای کمتر مخرب است و بنابراین "نیروهای ارتش روسیه می توانند از این سلاح ها در درگیری استفاده کنند."

روزنامه نگار می گوید: "برای پر کردن این شکاف، وزارت دفاع ایالات متحده باید راکت های زمینی غیر هسته ای را ایجاد نموده و در اختیار ارتش قرار دهد".

وی خاطرنشان كرد: توسعه و استقرار سلاح های جدید باعث می شود ارتش امریکا با ثبات تر عمل كند تا "رهبران چین ، روسیه و یا سایر رهبران دشمن را از اقدامات تهاجمی باز دارد."

 وی می نویسد: "در عدم موجودیت راکت های زمینی ... نیروهای امریکایی مرتباً در مشابه سازی درگیری های نظامی با شرکت چین یا روسیه با شکست روبرو می شود و بنابراین ممکن است در یک جنگ واقعی نیزبا شکست روبرو شود".

والتون به کنگره امریکا پیشنهاد نموده تا نه تنها بودجه لازم برای تحولات جدید نظامی را تصویب کند ، بلکه تسلیحات موجود را نیز ارتقا بخشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала