Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش رونالدو در انتقال مویس کین به اورتون

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس
کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو به مویس کین، ستاره سابق یوونتوس توصیه کرده بود که دنبال رویاهایش باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مویس کین، ستاره سابق یوونتوس و هم‌تیمی رونالدو ادعا کرده است که رونالدو در گرفتن تصمیم به او کمک کرده است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو: یوونتوس همیشه مدعی قهرمان اروپاست

کین در این باره بیشتر توضیح داد و گفت: " من لیگ برتر را دوست دارم و همیشه آن را پیگیری می کردم. در این باره با هم تیمی هایم در یوونتوس نیز صحبت کردم. با کریستیانو حرف زدم و او به من گفت که رویاهایم را دنبال کنم و برای رسیدن به آنها سخت تلاش کنم".

این ستاره سابق یوونتوس در مورد پیوستنش به اورتون گفت: "اورتون را دوست دارم. به همین دلیل به این تیم آمدم. خودم را در این تیم پیدا کردم. اورتون در تلاش برای کسب آینده ای موفق است و من هم همینطور هستم. بخشی از رویاپردازی هر بازیکنی کمک به تیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. این رقابت ها بی نظیر و هیجان انگیز است. چیزی که من می خواهم این است که اورتون را به لیگ قهرمانان ببرم".

این انتقال دور از ذهن در حالی رخ داد که جوان 19 ساله فصل گذشته در جریان 13 بازی که برای قهرمان سری آ انجام داد، 6 گل به ثمر رساند. کین که به دنبال فرصت بازی بیشتر در فصل جاری بود و با امضای قراردادی به ارزش 27.5 میلیون یورو از یوونتوس جدا شده و به اورتون پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала