زیباترین مدل بریتانیا کفش کهنه پوشید و بستر شد+عکس

© AFP 2023 / William West زیباترین مدل بریتانیا کفش کهنه پوشید و بستر شد
زیباترین مدل بریتانیا کفش کهنه پوشید و بستر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از ساکنان دهکده بیلینگشورست گرافستو بریتانیا، واقع در غرب ساسکس، پس از مالش پاه با کفش های جدید ، به مرض سپسیس مبتلا شد.

اسپوتنیک به نقل از Daily Mirror، مدل 23 ساله جمما داونی (Gemma Downey) در یکی از مغازه های لیلامی فروشی بوت کُری را خرید. او چندین بار آنها را پوشید تا اینکه دریکی از روزها احساس نمود که کف پاه اش شاریده و آبله دردناک را ملاحظه نمود که بعد از یک مدت نه چندان زیاد مشاهده کرد که پاه اش کاملاً کبود شده است.

​داونی گفت: "درد پاه من روز به روز تاحدی زیاد شد که در یکی از روز ها طاقت نتوانستم و به درد بوت به روی زمین افتادم."

او به شفاخانه مراجعه نمود، و دکتودان برایش آنتی بیوتیک نسخه دادند. با وصف این همه وضعیت این خانم وخیم تر شد و مجبور گردید به یکی شفاخانه دیگری مراجعه نماید. در آنجا، دکتوران مرحله اولیه مبتلا به مرض سپسیس را در وجود وی مشاهده کردند.

جما داونی گفت: "من به داکتر مراجعه كردم و او گفت كه نبض من بسیار زیاد و فشار خون من بسیار پائین است."

داونی همچنین تاکید کرد که اگر کمی بعدتر به دکتوران مراجعه می کرد، ممکن عفونت منجر به قطع پاه و یا باعث مرگ وی میشد. بلاخره این دختر خانم بریتانیائی دو روز را در شفاخانه سپری نمود و پس مرخص شد.

حالا مدل 23 ساله جمما داونی (Gemma Downey) مجبور شده است پاه پوش چپلک و سایر کفش های گشاد را بپوشد. این مرض کار او را تحت تأثیر قرار داده است، زیرا حالا او مجبور است از کفش های بلند امتناع ورزد. با این همه، داونی در آینده نزدیک قصد دارد به حالت زندگی عادی برگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала