Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفت ساعت تا بسته‌شدن پنجره نقل انتقالات؛ بمب‌های که در پایان روز منفجر خواهد شد

© Fotolia / steevy84عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال
عکس های نایاب از حضور زنان ایرانی در استادیوم فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمتر از هفت ساعت تا بسته‌شدن پنجره تابستانی لیگ برتر انگلیس باقی مانده است.

به گزارش اسپووتنیک، پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر انگلیس امروز پنجشنبه به گونه‌ای رسمی پایان میابد. تیم‌های انگلیسی پس از نمیتوانند دست به خرید بازکنان جدید بزنند. در این گزارش به مهم‌ترین و جذاب‌ترین نقل و انتقالات که احتمال دارد در ساعات اخیر به وقوع بپیوندد، می‌پردازیم

فلیپه کوتنینو:

با گذشت چندین هفته از تابستان مشخص شد که سرنوشت کوتینیو اگر جدایی از بارسا باشد مقصد او به احتمال زیاد لیگ برتر خواهد بود و از سه باشگاه لیورپول، منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان باشگاه‌هایی که تمایل به جذب او دارند نام برده شد. به نظر می‌رسد اگر امروز در پایان زمان کوتاه نقل و انتقالات انگلیس درباره او اتفاقی بیفتد شانس انتقالش به تاتنهام آنهم به صورت قرضی بیشتر از یونایتد خواهد بود.

کریستین اریکسن

یونایتد در آخرین روزهای نقل و انتقالات انگلیس از ادامه مذاکرات با تاتنهام درباره اریکسن منصرف شده چرا که به این نتیجه رسیده که اریکسن بازی در اسپانیا را به ماندن در انگلیس ترجیح می‌دهد و یونایتد مایل نیست بازیکنی که علاقه‌ای برای بازی در شیاطین سرخ ندارد را به خدمت بگیرد.

برونو فرناندس:

روز گذشته رسانه‌ها اعلام کردند برونو فرناندس شخصاً پیشنهاد تاتنهام را پذیرفته و برای انتقال به این تیم جواب مثبت داده است. با اینحال به نظر می‌رسد امروز در آخرین فرصت نقل و انتقالات انگلیس، احتمال پیوستن فرناندس به تاتنهام بسیار بالا است.

داوید لوئیز

درحالیکه در تابستان جاری خبرهایی مبنی بر احتمال انتقال داوید لوئیز، مدافع برزیلی چلسی به آرسنال مطرح شده بود ولی شایعات مربوط به این انتقال دیروز چهارشنبه بار دیگر مطرح شد و اوج گرفت.

 رسانه‌های ورزشی انگلیسی دیروز مدعی شدند که مدافع برزیلی چلسی به صراحت از علاقه خود برای پیوستن به آرسنال سخن گفته و از مدیران چلسی خواسته با انتقال او به باشگاه همشهری موافقت کنند. دو باشگاه بر سر انتقال داوید لوئیز به توافق رسیده‌اند و او امروز رسماً با قراردادی هشت میلیون پوندی راهی آرسنال خواهد شد.

 

پائلو دیبالا

به نظر می‌رسید تمایل زیادی به جذب دیبالا دارد وقتی در مذاکرات با یوونتوس متوجه شد باشگاه ایتالیایی حاضر نیست به رقمی کمتر از 70 میلیون یورو رضایت دهد از مذاکرات کنار کشید. گفته می‌شود تاتنهامی‌ها امروز پیشنهادی 70 میلیون یورویی به یوونتوس ارائه خواهند داد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала