پاسخ تند وزارت دفاع روسیه به اظهارات اخیر نیروهای هوایی امریکا

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر پاسخ تند وزارت دفاع روسیه به اظهارات اخیر نیروهای هوایی امریکا شمالی
پاسخ تند وزارت دفاع روسیه به اظهارات اخیر نیروهای هوایی امریکا شمالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو فروند هواپیمای Tu-95 نیروهای هوایی روسیه موافقه تمرینات شان بر فراز آبهای آزاد دریای برینگ، اقیانوس اطلس انجام دادند.

به گزارش اسپوتنیک، این وزارت می گوید که همرای کردند این دو هواپیما با جنگنده های F-22 و F-18 نیروی هوایی آمریكا، بحث جداگانه است.

جلوگیری از پرواز بمب‌افکن ها Tu-95 روسی بر فراز آلاسکا - اسپوتنیک افغانستان
جلوگیری از پرواز بمب‌افکن ها Tu-95 روسی بر فراز آلاسکا

این وزارت تاکید دارد که تمام پروازهای هواپیما مطابق با قوانین بین المللی استفاده از فضای هوایی ، بدون نقض مرزهای سایر کشورها انجام می شود.

هر چند که فرمانده نیروی ها هوایی آمریکای شمالی (NORAD)  از جلوگیری دو بمب افکن Tu-95 نیروی هوایی روسیه در آلاسکا خبر داده بود.

در بیاینه این فرماندهی آمده است که دو فروند F-22، با دو جنگنده CF-18 با سیستم راداری، همرای با KC-135 Stratotanker هواپیمای سوخت‌رسان نظامی با C-130 هواپیمای ترابری نظامی، در منطقه دفاع هوایی کانادا و آلاسکا با موفقیت توانستند که دو بمب‌افکن استراتژیک دوربرد توپولف تو-۹۵، شناساسی و از ادامه پرواز آن جلوگیری کردند.

هر چند که بعدا نیروی ها هوایی آمریکای شمالی خاطرنشان ساختند كه هواپیماهای روسی در حریم هوایی بین المللی بوده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала