Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر نیمار: نیمار زمانی خوشحال خواهد شد که از فوتبال لذت ببرد

© AP Photo / Leo CorreaBrazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him
Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرنوشت نیمار جونیور هنوز مشخص نیست و این بازیکن از این وضعیت رنج می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از قضیه اتهام تجاور جنسی، مصدومیت، از دست دادن کوپا و قضیه جدایی از پاریسن جرمن نیمار را خسته ساخته است و از زندگی خوشحال نیست.

نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرتور خواهان بازگشت نیمار به بارسلونا

پدر نیمار در این مورد با روزنامه آاس صحبت کرد و گفت:« زندگی و فوتبال به او آموخته است که چگونه فردی قوی تر باشد. او به دلیل آسیب دیدگی، مدتی فوتبال بازی نکرد و در این مدت او قدرت درونی ایجاد کرده است تا به او کمک کند تا مشکلات خود را برطرف کند.»

پدر نیمار در مورد جدایی این بازیکن و پیوستنش به یکی از باشگاه‌های رئال و بارسا گفت:« من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. من خوشی نیمار را می‌خواهم و نیمار زمانی خوشحال خواهد شد که از فوتبال لذت ببرد. در حالی که منتظر هستیم که اوضاع چگونه تحول پیدا می کند. من به بازی نیمار افتخار می‌کنم و او به زودی به فوتبال برخواهد گشت.»

این در حالیست که دو باشگاه بارسلونا و رئال خواهان انتقال قرضی این بازیکن هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала