Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افغانستان - ازبکستان؛ کافا زیر ۱۹ سال

© Photo / FB/AFFتیم ملی 19 سال افغانستان
تیم ملی 19 سال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ ساله‌های افغانستان امروز بازی دوم خود در مسابقات آسیای مرکزی را برگذار خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و ازبکستان در دومین بازی شان در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی(کافا) در رده‌ی سنی زیر ۱۹ سال با هم جدال خواهند کرد.
این بازی امروز شنبه ۱۹ اسد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰ به وقت افغانستان در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان(محل برگذاری مسابقات) برگذار خواهد شد، در دیگر دیدار نیز تیم های تاجیکستان و ترکمنستان با هم جدال خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال ۱۹ ساله‌های افغانستان روز گذشته در اولین بازی خود و بازی افتتاحیه کافا زیر ۱۹ سال در حالی‌که تا دقایق واپسین ۲-۱ از حریف خود پیش بودند با نتیجه ۲-۲ برابر ترکمنستان متوقف شدند و با توجه به این‌که در ادامه مسابقات باید با تیم‌های قدرتمندی چون ایران و تاجیکستان روبرو شومحکوم به پیروزی در دیدار امروز می‌باشد.


در سوی دیگر تیم ملی ۱۹ ساله‌های ازبکستان نیز با توجه به شکست شب‌گذشته برابر ایران برای پیروزی به میدان خواهد آمد.

در جدول مسابقات در پایان روز اول ایران با 3 امتیاز صدرنشین است و تیم های ملی افغانستان و ترکنستان هر کدام با 1 امتیاز در مشترکا در جایگاه دوم قرار دارند تیم ملی تاجیکستان که در روز اول استراحت داشت بدون امتیاز و بدون بازی در رده سوم و تیم ملی ازبکستان به دلیل باخت برابر ایران و بدون امتیاز و تفاضل گل منفی در رده آخر جدول قرار گرفت.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала