جدایی طلبان یمنی کنترل اردوگاه نظامی عدن را به دست می گیرند

© Photo / Arab 24جدایی طلبان یمنی کنترل اردوگاه نظامی عدن را به دست می گیرند
جدایی طلبان یمنی کنترل اردوگاه نظامی عدن را به دست می گیرند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای جدایی طلب یمن «شورای انتقالی» پس از درگیری سخت با نیروهای دولتی در عدن کنترول کمپ نظامی 39 زرهی را به دست گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه نیروهای جدایی طلب یمن می‌گوید که ائتلاف ملی جنوب یمن، «شورای انتقالی» پس از درگیری سخت با نیروهای دولتی در عدن کنترول کمپ نظامی 39 زرهی را به دست گرفتند این درگیری تلفات نیز داشته است.

    نگرانی سازمان ملل از جنگ نیابتی ائتلاف عرب در یمن - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی سازمان ملل از جنگ نیابتی ائتلاف عرب در یمن

منبع گفت: نیروهای کمربند امنیتی پس از یک درگیری سخت با نیروهای دولتی این کمپ نظامی (39 زرهی) را در منطقه «کوه مکسار» در شرق عدن در کنترول خود آوردند.

این منبع می‌گوید که در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی نیز در میدان نبرد دیده شده است.

این نیروها پس از آن که کمپ نظامی 39 زرهی را به کنترول خود درآوردند چند ساعت پس از آن توانستند کنترول دو کمپ نظامی دیگر (3 و 4) متعلق به نگهبان قصر ریاست جمهوری معاشیق را نیز به دست بیاورند.

به گفته این منبع موترهای نظامی سعودی و سودانی کاخ معاشیق را ترک کردند و به سمت کمپ نظامی ائتلاف‌ بین‌المللی واقع در غرب عدن است در حال حرکت مشاهده شده است.

درگیری سخت بین نیروهای «کمربند امینتی» و نیروهای دولتی از روز چهارشنبه آغاز شده است. یک منبع در شفاخانه نظامی می‌گوید که از آغاز این درگیری‌ها در عدن، تاکنون هشت کشته و 61 زخمی به شفاخانه‌ها منتقل شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала