Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لینکر: مسی شادی بیشتری نسبت به رونالدو می‌آفریند

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گری لینکر مهاجم پیشین بلوگرانا در مورد مسی و رونالدو صحبت کرد.

 

به گزارش اسپوتینک، گری لینکر که چندین سال در ترکیب بارسلونا به میدان رفته است، در مورد رقابت شدید رونالدو و مسی صحبت کرد و لیونل مسی را یک استعداد خاص عنوان کرد.

جادوی لیونل مسی؛ شب تاریخی آقای شماره 10  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گول مسی به لیورپول بهترین گول فصل لیگ قهرمانان شد+ویدیو

لینکر گفت:« بحث درباره این‌که کدام یک از این دو رقیب ابدی را می توان بهتر دانست ادامه خواهد داشت. مسی و رونالدو 10 توپ طلا دارند و این آمار بهترین بودن آن‌ها را نشان میدهد.

اما انتخاب من واضح است و من لیونل مسی را یک استعداد خاص می‌دانم و نسبت به رونالدو او بهتر است، زیرا او شادی بیشتری را برای مخاطبان خود به ارمغان می آورد.

شما می توانید هر دو را دوست داشته باشید و کار هر دو را تحسین کنید، هر دوی آن‌ها بسیار متفاوت هستند. وقتی من رونالدو را تماشا می کنم او را تحسین می کنم، وقتی مسی را تماشا می کنم او به من شادی می دهد و برای من این متفاوت است.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала