بهترین خوراکه های طبیعی برای لاغر شدن نامبرده شدند

© Fotolia / Nomad_Soul بهترین محصول طبیعی برای لاغر شدن نامبرده شد
  بهترین محصول طبیعی برای لاغر شدن نامبرده  شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دانشمندان بهترین محصولات طبیعی را نام بردند که می تواند در کاهش وزن بدن کمک کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از پورتال Days 24 ، دانشمندان انگلیس معتقد شده اند که ترشی ها غذای مناسبی برای کاهش وزن به شمار می روند.  

به عقیده دانشمندان، این مواد سرشار از آنتی اکسیدان است که به تقویت و بهبود هاضمه و افزایش توان چربی سوزی بدن کمک می کند. همچنین این مواد غذایی در کاهش وزن بسیار موثر بوده و بهتر است برای لاغری سریع تر در کنار رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی منظم، مصرف شود.

کشف جالب و عجیب درباره فواید چاقی - اسپوتنیک افغانستان
کشف جالب و عجیب درباره فواید چاقی

به گفته دانشمندان، ترشی ها شامل پروبیوتیک ها  می باشند. پروبیوتیک ها باعث افزایش مقاومت بدن انسان در برابر بیماری های عفونی معده و روده ، کاهش سطح کلسترئول و بهبود روند هضم غذا می شوند و در نتیجه وزن اضافی زودتر از بین می رود.

علاوه بر این در ماست، دوغ و نوشیدنی کامبوجا که حاصل تخمیر چای (سبز یا سیاه) می‌باشد، باکتری های مفید وجود دارد.

کارشناسان سرکه سیب را یک ماده غذایی خوب دیگر برای لاغر شدن توصیف می کنند. این ماده غذایی در کاهش لایه های چربی در بدن انسان کمک می کند. انها توصیه می کنند یک قاشق غذا خوری سرکه سیب در یک  گیلاس آب حل شده و نوشیده شود.

یکی ازمحصولات غذایی خوب دیگر برای لاغر شدن گارسینیا کامبوجیا (میوه شبیه کدو) نیز نامبرده شده، اما دانشمندان توصیه می کنند که قبل از استفاده از عصاره این میوه باید با دکتر مشورت شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала