Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر4 چلسی 0؛ شروع فصل رويايی با يونايتدی خشمگين

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تيم فوتبال منچستر فصل جديد رقابت هاي ليگ برتر فوتبال انگلستان را با پيروزي مقتدرانه چهار بر صفر مقابل رقیب ديرينه اش چلسي آغاز كرد.

به گزارش اسپوتنیک، حساس ترین بازی هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان 2019/2020 امشب میان دو تیم چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد با قضاوت آنتونی تیلور (از ساعت 8:00 شب به وقت کابل)، برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با حساب قاطعانه 4-0 به سود شاگردان سولسشیر به فرجام رسید.

در این بازی و در نیمه اول دو تیم بازی متعادلی ارائه دادند، اما بازیکنان میزبان عطش بیشتر برای پیروزی داشتند تا این که در دقیقه 17 داور اعلام پنالتی کرد و مارکوس راشفورد ستاره جوان منچستری ها، پشت توپ قرار گرفت و آنرا به گل بدل کرد.

در ادامه کار تلاش های دو تیم بی نتیجه ماند و نیمه اول با همان یک گل به سود من یونایتد پایان یافت.

در نیمه دوم سولسشیر و فرانک لمپارد به چند تعویض دست زدند اما منچستریونایتد با ارائه نمایش بهتر نسبت به حریف، بازی و میدان را در اختیار داشت و ابتدا توسط آنتونی مارسیال در دقیقه65، سپس مارکوس راشفورد برای بار دوم در دقیقه67 دو بار دروازه کیپا را گشودند تا نتیجه 3-0 شود.

این پایان کار نبود و دنیل جیمز تازه وارد در دقیقه81 چهارمین گل میزبان را به ثبت رساند تا شب درخشان منچستریونایتد با برتری 4-0 کامل شود.

در این دیدار البته پال پوگبا که خبرهای زیادی در مورد پیوستن او به رئال مادرید به گوش می رسد، دو پاس گل برای راشفورد و جیمز ساخت تا سهم خود در این دیدار را ادا کند.

این اولین بازی رسمی فرانک لمپارد به عنوان سرمربی چلسی بود که در نهایت با شکست تلخ و سنگین این تیم همراه شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала