Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افتضاح مدیریتی برای بارتومئو با رئالی شدن نیمار

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مطبوعات معتبر فرانسه میگویند، مقصد بعدی نیمار رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرای بازگشت نیمار به بارسا و خروج از پی اس جی مدت هاست سر خط رسانه های ورزشی جهان است.

 با وجودی که نیمار چندین بار اعلام کرده است میخواهد به بارسا بپیوندد، اما مدیران پی اس جی با سنگ انداختن در مقابل این انتقال، کاری کردند تا بارسا را از خرید نیمار پشیمان کنند.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا برای جذب نیمار هزینه گزاف نمیکند، فقط مبادله

در حالی که بارتومئو دو بار در نشست های خبری پرونده بازگشت نیمار به تیمش را بست و گفت در این تابستان خبری از نیمار نیست، اما شواهد میگوید وی در پشت پرده با سران پاریسی در حال رایزنی بوده است. هر چند تمامی بسته های پیشنهادی بارتومئو و بارسلونا توسط مدیران پی اس جی رد شده است، زیرا آنان دل خوشی از مدیران بارسا ندارند و حاضر به معامله برای فروش نیمار به بارسا نیستند.

گفته شده، پیشنهادی قرضی و حتی رسمی بارسا چندین بار از سوی سران پاریسی رد شده است، اما به دلیل این که بارتومئو شخصیت کاری اش زیر پا نشود، این موضوعات را با عدم علاقه خرید نیمار اعلام میکرده است.

این اخبار در حالی به گوش میخورد که روز گذشته لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی اعلام کرد، مذاکرات میان باشگاه و یک تیم که نامی از آن گرفته نشد، به مرحله خوبی رسیده است و به زودی نهایی خواهد شد.

امروز روزنامه های فرانس فوتبال، اکیپ و لوپاریزین که به باشگاه پاریسن جرمن نزدیکی خوبی دارند، اعلام کردند، باشگاهی که با پاریس به توافق رسیده و خواهان نیمار است، رئال مادرید است.

پرز رئیس رئال با خلیفی رئیس پی اس جی رابطه بسیار خوبی دارد و ظاهران تمامی شرایط پاریس برای جذب نیمار را پذیرفته است. تنها موضوعی که باقی مانده این است که رئال باید برای خرید نیمار چند بازیکنش از جمله، بیل و خامس را بفروشد تا هزینه خرید این بازیکن برزیلی را فراهم کند.

نکته بعدی ناکامی بارتومئو رئیس بارسلونا است. در صورتی که نیمار راهی رئال شود، این اتفاق را میتواند یک شکست تلخ برای دوران مدیریتی وی در بارسا مقابل رئال دانست. زیرا بارتومئو میتوانست راه های دیگری را برای جذب نیمار بررسی کند، اما ظاهرا حاضر نیست یک یورو هم برای خرید او هزینه کند، زیر سران بارسا میخواهند فقط با مبادله بازیکن این انتقال صورت گیرد، اما پاریسی ها حاضر به چنین کاری نیستند.

نکته قابل توجه این جاست که پاریس برای انتقال قرضی نیمار به رئال هم موافقت کرده است، در صورتی که به بارسا اعلام کرده است فقط با تمام پول آنهم به صورت دائمی میتواند نیمار به فروش برساند.

حال با توجه به این که دو سال از مدیریت و زمان کاری ماریا بارتومئو در بارسا باقی مانده است، اگر بارسا در پروسه انتقال نیمار از رئال شکست بخورد، میتواند عمر کاری این رئیس پر نام و نشان را کم کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала