Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید و سه راه برای دستیابی به توافق با نیمار

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به اینکه نیمار، تابستان در لیست انتقالات رئال قرار نداشت اما اکنون به گونه جدی آمدن او به برنابئو به یک واقعیت واقعی وجود بدل شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به اساس گزارش های اخیر، نیمار در بازار تابستان جاری نقل و انتقالات اروپا، در لیست دلخواه رئال مادرید نبود اما با این حال، اکنون به جای اینکه این بازیکن دوباره راهی بارسلونا شود، می تواند با یک تغییر حیرت انگیز به جمع رقیب جدی بارسلونا بپیوندد.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افتضاح مدیریتی برای بارتومئو با رئالی شدن نیمار

معامله قرضی فصلی

تیم پاری سنت ژرمن و نیمار هم بر این عقیده هستند که با انتقال قرضی که ستاره 27 ساله می تواند ضمن احیای خود، ارزش انتقالش را نیز تقویت نماید و در همین حال نشریه آ اس گزارش داده که رئال مادرید هیچ علاقه ای به انجام این معامله ندارد، به خصوص گران بودن قرارداد با وجود توافق نامه ای فصلی که هزینه آن 115 میلیون را دربر خواهد داشت ولی رئالی ها باید مبلغی از انتقال قرضی را متناسب با مبلغ پرداخت شده PSG برای خرید این ستاره و مدت قرارداد خود که وی امضا کرده، را کم کند.

هنگامی که نیمار با قرارداد5 ساله به پاریس رفت، پی اس جی رقم 222 میلیون به اضافه 45 میلیون را پرداختند.

 

تأخیر در پرداخت

این می تواند راهی برای 'مبادله' قرارداد باشد تا هرگونه هزینه نقل و انتقالات بین دو باشگاه توافق شود و برای سال آینده به حساب غول های لالیگا برود، در این فرآیند به مادرید اجازه می دهد تا قوانین "فیرپلی مالی" یوفا در تابستان امسال را نقش نکند.

 

معامله جزئی

در کاتالونیا، فیلیپه کوتینیو، عثمان دمبله، نلسون سمدو و ژان کلر تودیبو برای رفتن به پاریس، همه چیز را جنجالی کرده اند، در حالی که خامس رودریگز، گرت بیل و کیلور ناواس بازیکنانی هستند که در مادرید به صورت جزئی از بازار مبادله می شوند.

اگرچه چنین سیرعملی ممکن است، اما در مورد تعداد برای پایان موفقیت آمیز مذاکرات برای هر دو جبهه ها ضرر خواهد رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала