Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشست خبری مربیان من یونایتد و چلسی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونر سولسشر سرمربی منچستریونایتد و چلسی با هدایت لمپارد، پس از بازی تیم های شان در نشست های خبری حضور یافتند.

به گزارش اسپوتنیک،  دو تیم فوتبال منچستریونایتد و چلسی در اولین بازی از هفته اول لیگ برتر فوتبال انگلستان، شاگردان سولسشر توانستند 4-0 کسب برتری نمایند.

منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
منچستر4 چلسی 0؛ شروع فصل رويايی با يونايتدی خشمگين

پس از این دیدار سولسشر سرمربی من یونایتد گفت: عملکرد ما در نیمه دوم بی نقص و دفاع مقتد بودیم و هم در حملات موفق ظاهر شدیم. با آنکه نیمه اول را نه چندان خوب بازی کرد و از خوش شانسی در نیمه دوم توانستیم بر بازی حاکم شده و خوب بازی کنیم.

او در ادامه افزود: عملکرد هری مگوایر؟ او  نمایشی داشت که دقیقا ما به همین دلیل وی را جذب کرده بودیم. هری مگوایر در هر دو محوطه های جریمه حضور داشته و هنگام پا به توپ شدن با آرامش بازی می کرد. مگوایر یک رهبر است و او، داوید دخیا و ویکتور لیندلوف خیلی خوب خط دفاعی را حفظ کردند. داشتن بازیکنانی با شخصیت های بزرگ در بخش دفاعی بسیار مهم است. "

در سوی مقابل فرانک لمپارد سرمربی چلسی هم می گوید: چهار اشتباه ما منجر به 4 گل برای یونایتد شد، اما ما بخش های اصلی زمین را در نیمه اول کنترل کرده بودیم. 2 بار در نیمه اول دیرک دروازه حریف را به لرزه آوردیم و از تصمیمات ضعیف در سوم هجوم خود ضربه خوردیم، آنهم در حالیکه در نیمه اول باید با برتری راهی رختکن می شدیم.

لمپادرد در ادامه فزود: ما بین 45 تا 60 دقیقه تیم بهتر میدان بودیم اما آنها تیمی بی رحم بودند. من به تیم خودم اعتقاد دارم، اگر زهر دارتر بودیم می توانست نتیجه متفاوتی رقم بخورد منچستریونایتد یک تیم مبتنی بر ضد حمله است و این یک مزیت بزرگ برای آنها محسوب می شود. آنها سرعت زیادی دارند و اگر به آنها فرصت دهید می توانند به شما ضدحمله بزنند. در بخش اعظمی از بازی ما به آنها اجازه ندادیم که این کار را انجام دهند و در کل این مسابقه درس بزرگی برای چلسی بود.

ما بازیکنان بین المللی و بزرگی را از دست داده ایم اما من نمی خواهم بهانه جویی کنم. تیمی که امروز ما به میدان فرستادیم در بخش زیادی از مسابقه قادر به رقابت با حریف بود اما ما چهار اشتباه مرتکب شدیم و آنها در استفاده از اشتباهات ما زهردار نشان دادند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала