Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر – چلسی ؛ بازگشت لمپارد به تئاتر رویاها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد
منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امشب در یکی از مهم ترین های جدال های لیگ برتر فوتبال انگلستان، تیم های منچستریونایتد و چلسی در ادامه هفته نخست رقابت ها در ورزشگاه التفرافورد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش اسپوتینک، جدال سرخابی آبی لندن و منچستر برای مخاطبین همیشه از حساسیت های خاصی برخوردار بوده است. به خصوص این که حالا روی هدایت دو تیم را بازیکنان سابق شان بر عهده دارند.

رونی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونی به منچستر یونایتد باز می گردد

امروز برای لمپارد سرمربی جوان آبی های لندن نیز میتواند یک روز خاص باشد، زیرا در نخستین تجربه مربیگیری در لیگ برتر با چلسی، باید در دیداری سخت به مصاف یونایندی برود که با زخم های فراوانی که از فصل قبل خورده است، فصل را با پیروزی خانه گی مقابل رقیب دیرینه آغاز کند.

در همین حال سرمربیان دو تیم در نشست های خبری شرکت کردند و در خصوص این مسابقه حساس صحبت کردند.

سولسشر سرمربی شیاطین سرخ در خصوص این مسابقه گفت: در بازی های پیش فصل فهمیدیم که از هیچ تیمی نباید بترسیم و این بازیکنانم دیکته شده است. خوشبختانه نتیجه مثبت نیز داشته است. چلسی از زمان آمدن لمپارد قوی تر شده است. آنها خیلی هوشیارانه عمل میکنند و در یک لحظه دفاع ما را غافل گیر میکنند، باید حواس مان را جمع کنیم.

از سویی نیز فرانک لمپارد سرمربی چلسی نیز در خصوص جدال امشب گفت: بازی در مقابل منچستر همیشه خاص است. از این که به الترافورد به عنوان یک مربی برمیگردم هیجان زده هستم.

ما بازیکنان خوبی داریم، میخواهم تیمم کابوس تیم های دیگر شود. نباید به حریف اجازه خودنمایی بدهیم. چلسی باید تیم هیجان انگیزی باشد.

جدال امشب دو تیم از ساعت 20 به وقت کابل در ورزشگاه الترافورد برگزار خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала