Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی دوویتزیوسو در موتوجی‌پی اتریش

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر موترسایکل سواری
موترسایکل سواری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یازدهمین مسابقه جایزه بزرگ کلاس موتوجی‌پی فصل جاری در اتریش پیگیری شد که آنرا دوویتزیوسو نماینده دوکاتی فتح کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یازدهمین فصل مسابقات جایزه بزرگ موترسایکل سواری در کلاس موتوجی‌پی، به میزبانی اتریش پیگیری شد که آنرا آندره‌آ دوویتزیوسو، راننده ایتالیایی تیم دوکاتی با سپری کردن رقابت هیجان انگیز با مارک مارکز، راننده اسپانیایی تیم رپسول هوندا، فاتح شد.

این دو موترسایکل سوار تا آخرین دور، شانه به شانه هم پیش رفتند و با اینکه در آخرین دور باقی مانده مسابقه مارکز پیش افتاده بود، دوویتزیوسو سرانجام آخرین پیچِ پیست را از رقیب اسپانیایی‌اش سبقت گرفت و سرانجام زودتر از خط پایان گذشت. البته فابیو کوارتارارو، راننده فرانسوی تیم یاماها نیز سومین نفری بود که از خط پایان گذشت.

این دومین پیروزی دوویتزیوسو در این فصل از رقابت‌های موترسایکل سواری کلاس موتو‌جی‌پی بود که با کسب 25 امتیاز دیگر، ضمن برتری در رقابت، به بردهای متوالی مارکز هم پایان داد ولی مارکز با رقم زدن 20 امتیاز از مکان دوم، مجموع امتیازاتش به 230 رسید تا همچنان در رده‌بندی کلی صدرنشین باشد.

در رده بندی کلی پس از او، آندره‌آ دوویتزیوسو (ایتالیا/ دوکاتی) با173 امتیاز قرار گرفته، دانیلو پتروچی (ایتالیا/ دوکاتی) با 136 امتیازسوم است، الکس رینس (اسپانیا/سوزوکی) با 124 امتیاز و والنتینو روسی (ایتالیا/ یاماها) با 103 امتیازچهارم و پنجم هستند.

دوویتزیوسو در حالی فاتح گرندپری اتریش شد که او اولین مسابقه فصل را هم در قطر برنده شده بود.

گفتنی است که گرندپری بعدی موتوجی‌پی سوم ماه بعدی در پیست "سیلوراستون" انگلستان برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала