Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اختلاف نظر پاریس و مادرید بر سر معاوضه بازیکن؛ پی اس جی ایسکو را می خواهد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار
Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч за третье место. Бразилия - Нидерланды نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری سنت ژرمن با سران رئال برای انتقال نیمار مذاکره کرده است، اما دو طرف هنوز به توافق قطعی دست نیافته اند.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر خروج نیمار از پاری سنت ژرمن شدیدا روی زبان ها افتاده است و پس از صحبت های لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی داستان ستاره برزیلی ابعاد تازه یی به خود پیدا کرده است.

مدیر ورزشی پاریسی ها گفته بود: مذاکرات جدایی نیمار پیشرفت زیادی داشته است و این یعنی نیمار به هیچ وجه در پاریس ماندنی نیست.

Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وکیل نیمار در نیوکمپ

همچنان میدان ندادن به این بازیکن در جدال پاری سنت ژرمن برابر المپیک لیون در ورزشگاه پارک دو پرنس، و نیز بارها توهین او از سوی هواداران، تردیدها به خروج نیمار را بیشتر کرد.

نیمار برگشت به بارسلونا را دوست دارد اما تا کنون بارها پیشنهاد این تیم از سوی پی اس جی رد شده و به همین دلیل کاتالانها بارسا از نیمار خواسته اند تا به صورت علنی از تمایلش برای بازگشت حرف بزند، اتفاقی که باعث خواهد شد رئال از جذب او عقب نشینی کرده و برای پی اس جی راه جز مذاکره با بارسا نگذارد.

البته تا کنون اتفاق خاصی رخ نداده و رئال مادرید نیز در حال مذاکره برای انتقال نیمار است، هرچند برخی منابع معتقدند که هدف لئوناردو از آن مصاحبه تحت فشار قرار دادن رئال و بارسا بود و در واقع مذاکرات پیشرفت خاصی نداشته ولی "LE10SPORT" امروز مدعی شد که رئال برای انتقال نیمار به سانتیاگوبرنابئو، پیشنهاد 120 میلیون به علاوه خامس را داده که رد شده است و بر خلاف انتظار پاریسی ها تمایل به ایسکو به جای خامس دارند ولی زیدان دوست ندارد ستاره مالاگایی را از دست بدهد در حالیکه پی اس جی همچنین خواهان کیلور ناواس یا تیبو کورتوا نیز است که پاسخی از سوی رئال نگرفته است.

گفته می شود مذاکرات سران رئال و پی اس جی پیشرفت چشم گیر داشته اما دو طرف بر سر معاوضه بازیکن اختلاف نظر دارند.

روز گذشته نیز رادیو مونته کارلو گزارش داد که پاریس ها در بدل 100 میلیون یورو به علاوه کوتینیو حاضر شده اند نیمار را به بارسلونا واگذار کنند ولی باید دید در میان این همه اخبار ضد و نقیض، در نهایت سرنوشت ستاره برزیلی چه خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала