Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه از وضعيت انتقال نيمار؛ بارسا دوباره پا پيش گذاشت

© REUTERS / Gustau Nacarino Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D)
Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالي كه گفته ميشود مذاكرات ميان بارسا و پي اس جس براي جذب نيمار به بن بست خورده است، اما ظاهرا بارسا دوباره براي جذب اين بازيكن وارد عمل شده است.

به گزارش اسپوتینک، در حالیکه مذاکرات بارسلونا با پاری‌سن‌جرمن بر سر بازگشت نیمار دارد، "آر.ام.سی" از معتبرترین رسانه‌های فراسنه گزارش داده است که سرانی پی‌اس‌جی پذیرفته اند که فیلیپه کوتینیو را به عنوان بخشی از توافق به فرانسه برود. در همین حال، رئال مادرید همچنان اماده ارائه پیشنهاد مهم برای این ستاره برازیلی است، اما دست بارسلونا برای جذب او بلندتر است.

نیمار ستاره برزیلی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برو به جهنم؛ پذیرایی هواداران پی‌اس‌جی از نیمار + عکس

به نظر می‌رسد که از فردا تا پایان این هفته، روزهای بسیار حساسی در انتظار این انتقال است. آبی‌اناری‌ها با پیشنهادِ کوتینیو به اضافه مبلغ زیادی پول، نخستین پیشنهاد رسمی برای خرید نیمار را به پاری‌سن‌جرمن ارائه خواهد داد. از سوی هم سران بارسا از انتقال نیمار به نیوکمپ بسیار مطمئن هستند.

این باشگاه پاریسی می‌خواهد از پولی که بارسلونا به جز کوتینیو به آنها پرداخت خواهد کرد استفاده کند. پی‌اس‌جی از این پول برای خرید پائولو دیبالا از یوونتوس، یک دروازه بان و یک بازیکن کناری، اقدام کند. اکنون شانس بارسلونا نسبت به رئال مادرید برای جذب نیمار بیشتر است، چرا نیمار ترجیح می دهد به جمع هم‌تیمی‌های سابق برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала