Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تسریع روند انتقال نیمار به بارسا با معاوضه کوتینیو

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از سفر وکیل نیمار به بارسلونا، RMC Sport گزارش کرده که بارسلونا برای تسریع روند مذاکرات انتقال نیمار، کوتینیو را پیشنهاد کرده که مورد تایید PSG نیز قرار خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، آینده نیمار در چند روز گذشته بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته، هم بارسلونا و هم رئال مادرید در تلاش به خدمت گرفتن او هستند اما اکنون گزارش ها از فرانسه می رساند که او به بازگشت حیرت انگیز به بارسلونا نزدیک است.

Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وکیل نیمار در نیوکمپ

این ستاره 27 ساله در تابستان 2017 نیوکمپ را به مقصد پارک د پرنس ترک نمود، اما مصدومیت و مسائل خارج از زمین باعث شده زمان حضور وی در پایتخت فرانسه کمتر شود.

حالا RMC Sport مدعی شده است که بارسلونا مذاکرات را برای تسویه حساب نیمار تسریع کرده و پاری سنت ژرمن آماده پذیرش یک بازیکن در بدل اوست که به اساس گزارش ها، بازیکن مورد نظر PSG، فیلیپه کوتینیو می باشد.

رسانه های فرانسوی گزارش کرده اند که چند روز پیش جلسه ای بین مسولان هر دو طرف برگزار شده و پیشرفت چشم گیری داشته است.

پی اس جی هنوز مبلغ زیادی می خواهد اما آنها اکنون آماده هستند تا در بدل آنف کوتینیو را معاوضه نمایند.

به گزارش RMC، پاریسی ها هنوز هم در تلاش جذب یک دروازه بان و یک دفاع کامل هستند، در حالی که آنها همچنین در نظر دارند پائولو دیبالا، مهاجم یوونتوس را به خدمت بگیرند، به این ترتیب آنها پول قرارداد نیمار را برای تأمین بودجه این نقل و انتقالات می خواهند.

در همین حال رئال مادرید هم در رقابت برای جذب نیمار باقی مانده، اما بارسلونا و PSG برای توافق فاصله زیادی ندارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала