دفن سگ در یکی از مساجد ایران

© Depositphotos.com / NatashaFedorovaدفن سگ در یکی از مساجد ایران
دفن سگ در یکی از مساجد ایران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زنی ایرانی که سگ اش را در مسجد دفن کرده بود، بازداشت گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری برنا، افرادی که جسد سگ این خانم را در مسجدی واقع در روستای امشه بخش سنگر دفن کرده بودند، شناسائی و دستگیر شدند.

سگ وفادار صاحب اش را از مرگ نجات داد - اسپوتنیک افغانستان
سگ وفادار صاحب اش را از مرگ نجات داد

دگرمن احمد نقد‌پور قوماندان سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت در استان گیلان در خصوص ماجرای اخیر دفن جسد سگ در قبرستان مسجد توسط یک خانم 51 ساله خاطر نشان کرد: این خانم 51 ساله، جسد سگ را پس از مرگ در یک پارچه پوشانده و اقدام به دفن سگ در مسجد زادگاهش در روستای امشه بخش سنگر می‌کند.

قوماندان سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت بیان داشت: خانم متخلف به یکی از اهالی روستا که مسئولیت خاصی هم در روستا نداشته مراجعه می‌کند و از او برای دفن سگ در قبرستان کمک می‌گیرد و نهایتاً این خانم که با همکاری 2 مرد که در کار هماهنگی برای دفن و کندن قبر به وی کمک کرده بودند دستگیر شدند.

وی در ادامه توضیح داد: اهالی محل از این موضوع به شدت ناراحت شده و بلافاصله جسد سگ را از قبرستان مسجد خارج کرده و در محلی دور از مسجد دفن می‌کنند.

 باهوش‌ترین سگ جهان  از دنیا رفت  - اسپوتنیک افغانستان
باهوش‌ترین سگ جهان از دنیا رفت

وی با اشاره به اینکه خانم متخلف همراه با هم‌دستانش شناسایی شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: خانم متخلف حین تحقیقات اعتراف کرده بود که علاقه شدیدی به آن سگ داشته و پس از مرگش به شدت ناراحت شده است، البته این خانم اصالتاً اهل همان روستای امشه بخش سنگر است.

نقدپور تاکید کرد که نگهداری، حمل سگ و حتی دفن این حیوان نجس در مکانی مانند مسجد مسلمین، توهین به مقدسات، ارزش‌های دینی و مکان مسجد است. او افزود: حتی نگهداری سگ به دلیل اینکه جزء حیوانات نجس محسوب می‌شود به دور از آموزه‌های دینی و اسلامی ما است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала