Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیروهای امنیتی پشت درب منزل اوزیل و کولاشیناج

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اوزیل
اوزیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از حمله دزدان به موتر اوزیل، امروز نیروهای امنیتی برای محاظبت از او و هم تیمی اش کولاشیناج، پشت درب منزل این دو بازیکن دیده شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از تهدیدا احتمالی بالای مسوت اوزیل و سئاد کولاشناج، HOLED UP Security دو محافظ را با لباس شخصی پشت درب منزل این دو بازیکن قرارداد.

این نگرانی به وجود آمده که گانگسترها، تهدیدهای بیشتری را متوجه بازیکنان آرسنال کرده اند و روز شنبه دو تن از خانه اوزیل دستگیر شدند، حالا به طور 24 ساعته دو محافظ منازل دو ستاره آرسنال را زیر نظر دارند.

موارد امنیتی

 

دو مرد پس از مراجعه به خانه 9 میلیونی اوزیل در نزدیکی "هامپستد هیت" دستگیر شدند.

همسر کولاشیناج هم از حادثه رخ داده چنان ترسیده که به آلمان فرار کرده و وعده داده که دیگر برنگردد و به دلایل امنیتی هر دو بازیکن در بازی مقابل نیوکاسل حضور نداشتند.

اوزیل و کولاشیناج که بهترین دوستان هستند، تا تکمیل شدن تحقیق پولیس تحت نگهبانی 24 ساعته باقی می مانند.

کابوس آنها از ماه گذشته آغاز شد، هنگامی که آنها در شمال لندن در موتر واگن سوار شدند. فیلم های دوربین مدار بسته نشان می دهد که کولاشیناج پس از حمله شجاعانه در برابر مهاجمان چاقو به دست ایستاده است.

در همین حال آرسنال در بیانیه ای اعلام کرده است: "مسوت اوزیل و سئاد كولاشیناج به دنبال حوادث امنیتی كه توسط پولیس در دست بررسی می باشد، برابر نیوکاسل بازی نمی کنند.

مدیر آرسنال هم گفته است که رفاه بازیکنان و خانواده های آنها همیشه اولویت اصلی بوده و این باشگاه پس از بحث با بازیکنان و نمایندگان آنها این تصمیم را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала