پرداخت جریمه به خاطرغذای نیمه خورده در رستوران ها

© Depositphotos.com / Andriy Popovپرداخت جریمه به خاطرغذای نیمه خورده در رستوران ها
پرداخت جریمه به خاطرغذای نیمه خورده در رستوران ها  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رستوران های چک ازاین پس به خاطر باقیمانده های غذا در بشقاب، مشتریان را جریمه خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه Vinegret اداره یک رستوران در یکی از روستا های کوچک کشورچک، پس ازاین جریمه های نقدی را برای غذا های نیمه خورده مشتریان در نظر گرفته است. این رستوران بر اساس "بوفه" کار می کند ، بنابراین به دلیل مصرف بیهوده غذا مشتری مجبور است که جریمه پرداخت کند.

بر اساس گزارش نشریه، این روش سرویس غذا در رستوران مذکور فقط هنگام غذای چاشت مروج است. مشتریان هنگام ورود به رستوران باید (97 کرون) پرداخت کنند. پس از پرداخت این پول آنها می توانند چندین نوع غذا نوش جان کند.

همسر نتانیاهو به‌خاطر سفارش غذا از پول دولت جریمه شد - اسپوتنیک افغانستان
همسر نتانیاهو به‌خاطر سفارش غذا از پول دولت جریمه شد

 پس از صرف طعام، مشتری باید بشقاب خود را به آشپزخانه ببرد. اگر چیزی بر روی آن باقی مانده باشد ، باید 50 کرون بپردازید. در صورت امتناع، نگهبان اطلاعات پاسپورت مشتری را رونویسی می کند و مدیریت رستوران می تواند مشتری را از طریق دادگاه مجبور به پرداخت جریمه نماید.

این جریمه چندین ماه پیش توسط اداره رستوران وضع شد و با نصب چندین تابلو به مشتریان هشدار داده شده است. مشتریان رستوران ایده پرداخت جریمه را مورد حمایت قرار داده اند. به گفته آنها قیمت غذا دراین رستوران در مقایسه با سایر رستوران های منطقه به مراتب پایینتر است.

سال گذشته رستوران های دبی با روی کار آوردن مقررات مشابه ، جریمه های نقدی را برای غذا های ناخورده مشتریان وضع نمود. 

هر مشتری رستوران اگر در ختم غذا مقداری از آن را در بشقاب باقی بگذارد مجبور خواهد شد که 50 درهم عربی " معادل 14 دالر امریکایی" جریمه پرداخت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала