ارزیابی شانس پیروزی رقیب اصلی ترامپ در انتخابات آینده امریکا

© AFP 2023 / Saul Loeb ارزیابی شانس پیروزی رقیب اصلی ترامپ در انتخابات آینده امریکا
 ارزیابی شانس پیروزی رقیب اصلی ترامپ در انتخابات آینده امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انتخاب پیشروی برای دموکرات ها، بیش از این که درباره مسائل ایدئولوژیک باشد بر سر این است که چه کسی شانس بهتری برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وال استریت ژورنال،   نظرسنجی تازه که اخیرا در امریکا  انجام گرفته، نشان می دهد که 22 درصد دموکرات ها و رای دهندگان مستقل به جو بایدن، معاون پیشین ریاست جمهوری امریکا، رای می دهند.

این رقم نسبت به نظرسنجی مشابهی که در ماه گذشته انجام شد، تغییری نکرده است. در همین حال 18 درصد از دموکرات ها و رای دهندگان مستقل نیز از برنی سندرز حمایت می کنند که این نشان می دهد محبوبیت سندرز نسبت به نظرسنجی ماه جولای درصد بالا رفته است.

هیچ یک از 23 نامزد دیگر در این نظرسنجی بیشتر از 9 درصد محبوبیت ندارند.

جو بایدن معاون رئیس جمهور امریکا - اسپوتنیک افغانستان
رقیب ترامپ در انتخابات او را به مسابقه "سینه‌کشی" دعوت کرد

بایدن و سندرز دیدگاه های کاملا متفاوتی را به دموکرات‌ها ارائه می دهند. سندرز پیشتاز مباحثات بر سر بیمه درمانی دولتی برای همه امریکایی ها است، در حالی که بایدن رویکرد میانه روتری را پیشنهاد کرده است که به مردم اجازه می دهد بیمه های موجود خود را حفظ کنند.

انتخاب پیشروی برای دموکرات ها، بیش از این که درباره مسائل ایدئولوژیک باشد بر سر این است که چه کسی شانس بهتری برای شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 دارد.

بنا بر این نظرسنجی 36 درصد از دموکرات ها می گویند صرفا به دنبال کسی هستند که بتواند برنده شود. تنها برای 11 درصد از آنها مهمترین مساله برگزیدن نامزدی با طرح بیمه قوی است و 5 درصد نیز معتقدند مهمترین موضوع این است که نامزدی با برنامه قوی زیست محیطی اتخاب شود.

بایدن و سندرز موقعیت رو به رشد در میان اقلیت ها دارند.از جولای تا آگست، شمار بیشتری از اقلیت ها از بایدن و سندرز حمایت نموده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала