Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی: می‌خواهم به یوونتوس بروم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس در پی جذب ستاره ناراضی اینتر
یوونتوس در پی جذب ستاره ناراضی اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائورو ایکاردی، مهاجم آژانتینی باشگاه اینترمیلان، گفته است که او می‌خواهد به یوونتوس برود. در حالیکه موناکو و رم پیشنهادت برای جذب او را داده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، باشگاه‌های رم و موناکو پیشنهادات شان برای به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی داده اند، اما این بازیکن گفته است که می‌خواهد به یوونتوس برود.

اینتر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ایکاردی و اینتر وارد جنگ تمام عیار شده‌اند

باشگاه رم پیش از این گونزالو ایگواین را مدنظر داشت اما این بازیکن تصمیم گرفته است که به هیچ وجه از یوونتوس جدا نشده و سال‌های آخر فوتبال خود را در تورین بگذراند. اسکای اسپورت بر این باور هستند که هزینه درخواستی باشگاه اینتر برای فروش کاپیتان سابق خود حدود 55 میلیون یورو خواهد بود.  از همین‌رو، شانس رم برای خرید او دشوار به نظر می‌رسد. از سوی هم خود بازیکن گفته است که او در صورتی حاضربه ترک اینترا است که پیراهن یوونتوس را بر تن کند.

در همین حال، باشگاه ناپولی نیز یکی دیگر از گزینه‌های محتمل برای این بازیکن است. این باشگاه تاکنون توجه برای جذب این مهاجم نشان نداده است. از سوی هم، برخی منابع خبری از علاقه موناکو به جذب ایکاردی خبر داده اند و گفته اند که این باشگاه فرانسوی پیشنهادهای رسمی شان را به ایکاردی داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала