تمسخرترامپ از لهجه انگلیسی سران جاپان و کوریای جنوبی

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر مدح و ستایش ترامپ از سربازان امریکایی
مدح و ستایش ترامپ از سربازان امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا در جریان مراسمی، لهجه انگلیسی رئیس‌جمهور کوریای جنوبی و نخست‌وزیر جاپان را مسخره کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور  امریکا در جریان مراسم جمع‌آوری کمک مالی برای رقابت‌های انتخاباتی خود در کارزار انتخاباتی‌اش در همپتونز، لهجه انگلیسی مون جائه این، رئیس‌جمهور کوریای جنوبی و شینزو آبه ، نخست‌وزیر جاپان را مسخره کرد.

این مراسم به میزبانی استفان راس، توسعه‌دهنده املاک و مستغلات، صاحب تیم‌های ورزشی و نیکوکارامریکایی برگزار شد و برخی در اعتراض به آن قصد لغو حضورشان را داشتند. 

روسیه میتواند در جلوگیری از جنگ بین امریکا و ایران کمک نماید - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: رهبر کوریای شمالی بایدن را احمق خواند

ترامپ لهجه مون جائه-این، رئیس‌جمهور   کوریای جنوبی را حین صحبت درباره اینکه او چطور "تسلیم مذاکرات سخت" او شد، مسخره کرد.

اما رفتار نادرست سیاسی و توهین‌آمیز رئیس‌جمهور امریکا به همین جا ختم نشد. دونالد ترامپ در سخنانش همچنین به این نکته اشاره کرد که حین ملاقات با شینزو آبه، نخست‌وزیر جاپان از او پرسیده بود که آیا پیلوت های "کامیکازه" در جنگ جهانی دوم مست بودند یا مواد استفاده می‌کردند؟

 کامیکازه به حملات انتحاری‌ای گفته می‌شود که از سوی نیروی هوایی ارتش امپراتوری جاپان علیه کشتی‌های جنگیِ نیروهای متفقین در جنگ جهانی دوم انجام می‌شد. ترامپ گفت: تصور کنید آن‌ها با نصف باک سوخت سوار یک هواپیما می‌شدند و تنها با عشق کشورشان به سمت کشتی‌های دشمن می‌رفتند.

رئیس‌جمهوری امریکا همچنین در بحث پیرامون آسیا با عباراتی بسیار گرم و ستودنی درباره کیم جونگ اون،‌ رهبر کوریای شمالی صحبت کرد. ترامپ گفت: این هفته نامه بسیار زیبایی از او دریافت کردم. ما دوست هستیم. مردم می‌گویند او وقتی مرا می‌بیند، لبخند می‌زند. اگر من رئیس‌جمهور امریکا نشده بودم، جنگ بزرگی با کوریای شمالی در پیش داشتیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала