Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسانه‌های انگلیس انتقال پوگبا را به رئال ممکن می‌دانند

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های انگلیسی جدایی پوگبا را در روزهای آینده از جمع شیاطین سرخ پیش بینی می‌کنند.

 

به گزارش اسپوتنیک، با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر انگلستان در هفته گذشته، بسیاری از روزنامه های انگلیسی هنوز هم احتمال خروج پل پوگبا را از منچستریونایتد با وجود عدم توانایی خرید جایگزین ممکن می‌دانند.

پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سرنوشت انتقال پوگبا به رئال در گروی نیمار

روزنامه میرور در طرح جلد این رونامه با عنوان  (پوگبا 150  یورو) انتقال این بازیکن را به رئال مادرید ممکن می‌داند، زیرا این بازیکن یکی از مهره‌های مورد علاقه زیدان است.

با آن‌که پرز به خرید نیمار بیشتر تاکید دارد اما زیدان هم از انتخاب اصلی خود پا پس نمی‌کشد.

دیلی‌میل نیز به موانع سد راه انتقال پوگبا به رئال مادرید اشاره کرده و بزگترین مانع را قوانین مالی فیفا عنوان کرده و به دلیل این‌که رئال پول زیادی را صرف خرید بازیکن کرده است، تا زمان فروش خامس، بیل و ماریانو انتقال پوگبا را به رئال ممکن نمی‌داند.

اگر رئال مادرید بتواند این بازیکنان را به فروش برساند می‌تواند بمب نقل و انتقالات را به صدا بیاورد.

با توجه به نتایج ضعیف رئال مادرید و تمایل نیمار به بازگشت به بارسلونا، تنها گزینه که می‌تواند به رئال کمک کند تا به اوج برگردد پوگبا است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала