Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرنوشت انتقال پوگبا به رئال در گروی نیمار

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید از میان دو ستاره دنیای فوتبال باید برای جذب یک بازیکن تلاش کند.

به گزاررش اسپوتنیک و به نقل از سایت گل، اکنون دو باشگاه بزرگ اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا، تلاش‌های بسیاری را به خرچ می‌دهند نیمار، ستاره برازیلی باشگاه پاری سن جرمن را باشگاه‌شان بیاورند. در این میان رئال مادرید هم نیمار را در نظر دارد و هم پوگبا را. نکته مهم اینکه، رئال در واقع در صورت توافق با نیمار از جذب پوگپا منصرف خواهد شد.

نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توافق پی‌اس‌جی با کوتینیو؛ نیمار رفتنی شد

بر اساس گزارش گل، دو تیم رقیب برای جذب نیمار به شدت علاقه خود را به این بازیکن نشان داده اند و با این حال زیدان به مسئولان مادرید اعلام کرده که از بین پوگبا و نیمار، یک نفر باید به جمع مادریدی ها اضافه شود. از سوی هم، کهکشانی‌ها تلاش دارند تا برای کاهش قیمت خرید نیمار یکی از ستاره های خود همچون مارسلو، ایسکو و یا رافائل واران را به تیم پاریس سن جرمن واگذار کند.

از سوی دیگر سران رئال مادرید هم چشم به راه شکست مذاکرات بارسلونا با پی اس جی است تا برای جذب نیمار اقدام کنند. رئال پیش از هرگونه اقدامی برای نیمار قصد دارد تکلیف گرت بیل، خامس و ماریانو دیاز را روشن کند. در صورتی که این مذاکرات به بنبست بخورد، گزینه دیگر نیمار رئال خواهد بود. آنچه مسلم است اینکه، در حال حاضر بارسا شانس بسیار بیشتری برای جذب نیمار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала