Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیأت بارسلونا برای مذاکره در مورد نیمار راهی پاریس شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه "آ.اس" امروز در مطلبی نوشته است که هیأتی از باشگاه بارسلونا امروز رهای پاریس شده است تا با سران پاری‌سن‌جرمن بر سر انتقال نیمار مذاکره کنند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آ.اس" نماینده های باشگاه بارسلونا امروز راهی پاریس شده اند و قرار است با مدیران باشگاه پاری‌سن‌جرمن، برای نخستین دور یک میز نشسته و بر سر انتقال نیمار گفتگو کنند.

FC Barcelona's Lionel Messi reacts after scoring during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Atletico Madrid at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, March 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیشنهاد مسی به نیمار؛ به رئال نرو

آندره کوری، واسطه‌ی برازیلی که دو سال پیش در جریان انتقال نیمار به پاری‌سن‌جرمن نقشی اساسی بازی کرد نیز شامل این هیات است. این هیات امیدوار است در پاریس بتواند مستقیما با لئوناردو، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی دیدار و مذاکره کند.  رونامه "آ اس" ادعا کرده است که مذاکرات بی‌تردید امروز به نتیجه نهایی نخواهد رسید، اما این اقدام بارسلونا در چنین شرایطی بسیار اثرگزار است زیرا بارسا برای نخستین بار پذیرفته که در این باره مذاکره رسمی انجام دهد.

این رونامه گفته استکه آبی‌اناری‌ها در این مذاکرات بر موضع خودشان که همان معاوضه بازیکن با پی‌اس‌جی است، اصرار خواهد کرد. در همین پاریسی‌ها نیز بر موضع خود یعنی فروش نقدی نیمار پافشاری می‌کند، اما حاضرند که با دریافت مبلغ قابل توجه، چند بازیکن بارسلونا نیز به خانه بیاورد. پیشین از این نیز بارسلونا  کوتینیو را به پاری‌سن‌جرمن  پیشنهاد کرده بود که پاریسی‌ها آنرا نپذیرفتند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала