رهبر کوریای شمالی دانشمندان فعال کشورش در عرصه نظامی را ترفیع داد

© REUTERS / KCNA رهبر کوریای شمالی دانشمندان فعال کشورش در عرصه نظامی را ترفیع داد
 رهبر کوریای شمالی دانشمندان فعال کشورش در عرصه نظامی را ترفیع داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی با ترفیع دادن 103 دانشمند فعال کشورش که در توسعه سیستم های جدید تسلیحاتی این کشور نقش فعال داشتند، از آنها قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه «نودون سینمون»، کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی از 103 تن از دانشمندانی که در توسعه سیستم های جدید تسلیحاتی مشارکت داشتند، قدردانی کرد و به آن‌ها ترفیع داد.

این خبرگزاری اعلام کرد کیم جونگ اون دستور شماره 8 را برای اختصاص رتبه نظامی بسیار بالا به دانشمندان فعال در زمینه علوم دفاع ملی صادر کرد. این دانشمندان در تقویت قدرت دفاعی مشارکت داشتند.

 کیم جونگ اون امریکا را با شلیک راکت هشدار داد  - اسپوتنیک افغانستان
کیم جونگ اون امریکا را با شلیک راکت هشدار داد

رهبر کوریای شمالی اعلام کرد این سیستم اهمیت زیادی برای دفاع از حزب کار، انقلاب، کشور و مردم دارند و همچنین تضمینی برای توسعه پیروزمندانه ، سیاست مبتنی بر ارتش قوی و سیاست خودکفایی، محسوب می‌شوند.

او در مجموع به 103 دانشمند به نام حزب و دولت ترفیع داد و اعلام کرد این افراد در تقویت توان نظامی کشور نقطه عطفی ایجاد کردند و طرح راهبردی حزب را با حل و فصل مشکلات فناوری با موفقیت اجرایی کردند.

کوریای شمالی با توجه به تعویق از سرگیری مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با امریکا توسعه تسلیحات جدید خود را تسریع کرده است.

رسانه‌های کوریای شمالی پس از شلیک اخیر راکت تاکتیکی هدایت شونده جدیدی در 6 آگست گزارش دادند رهبر این کشور در جمع دانشمندان و کارگران فعال در بخش تجهیزات نظامی حاضر شد که به گفته شاهدان، نشان‌دهنده تکمیل ساخت تسلیحات جدیدی است که کوریای شمالی مورد آزمایش قرار داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала