تلاش فیسبوک برای گوش دادن به مسیج های صوتی کاربران

© Flickr / Master OSM 2011تلاش فیسبوک برای گوش دادن به مسیج های صوتی کاربران
تلاش فیسبوک برای گوش دادن به مسیج های صوتی کاربران - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیسبوک اعلام کرده که با پرداخت پول به صدها پیمانکار مسیج های صوتی کاربران را رونویس نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Bloomberg فیسبوک به تازگی اعلام کرده چت های صوتی کاربران را در اپلیکیشن مسنجر به طور نوشتاری ثبت می کرده است.این شرکت تایید کرده پیمانکارانش چت های صوتی کاربران در اپلیکیشن مسنجر را رونویسی می کردند اما این روند یک هفته قبل متوقف شده است.

البته اطلاعات به طور عمدی و گمنام ثبت شده اند و فقط مربوط به افرادی هستند که خود داوطلبانه در فرایند ثبت محاورات شرکت کرده اند.اما گفته می شود این فرایند فاقد شفافیت است. طبق گزارشات پیمانکاران شرکت TakeUs نمی دانستند این فایل های صوتی از کجا می آیند یا چرا از آنها رونوشت برداشته می شود. این امر سبب شد برخی کارمندان فرایند را غیر اخلاقی بدانند.علاوه بر این موارد در بخش سیاست حفاظت از اطلاعات کابران به طور واضح ذکر نشده کارمندان انسانی فایل های صوتی را بررسی می کنند.

پیش ازاین NBC News خبر داد که بزرگترین شرکت فیسبوک از اطلاعات شخصی کاربران برای مبارزه با رقبا و کمک به همکاران شرکت استفاده کرده است. این کانال به چهار هزار اسناد ازاین شبکه، از جمله پیام های ایمیل، مکاتبات در چت های وب، سخنرانی ها، صفحات گسترده و ضبط نتایج جلسات شخصی دسترسی پیدا کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала