تیم صلح و اعتدال به تیم انتخاباتی داکتر عبدالله می‌ پیوندد

© Photo / Facebook/moi تیم صلح و اعتدال به تیم انتخاباتی داکتر عبدالله می‌ پیوندد
 تیم صلح و اعتدال به تیم انتخاباتی داکتر عبدالله می‌ پیوندد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عبدالله رئیس اجرایی دولت افغانستان و رهبر تیم انتخاباتی صلح و همگرایی در حال رایزنی با محمد محقق، یونس قانونی و عطامحمد نور برای پیوستن آنها به این ستاد است.

به گزارش اسپوتنیک، همزمان با طولانی شدن اختلافات در تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری حنیف اتمر گمانه‌ها درباره فروپاشی این تیم و پیوستن اعضای آن به تیم انتخاباتی صلح و همگرایی افزایش یافته است.

عطامحمد نور، رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی، یونس قانونی، رهبر حزب افغانستان نوین و محمد محقق، رهبر حزب وحدت مردم افغانستان از اعضای کلیدی تیم انتخاباتی صلح و اعتدال به رهبری حنیف اتمر هستند.

برخی از منابع خبری تصریح کردند که عبدالله رئیس اجرایی دولت افغانستان و رهبر تیم صلح و همگرایی در حال رایزنی با محقق، قانونی و نور است تا آنها را برای پیوستن این ستاد راضی کند.

جنرال دوستم، از حامیان تیم انتخاباتی عبدالله اظهارداشت: با اعضای جبهه مقاومت از جمله محقق، احمدولی خان، عبدالله نور یک تیم قدرت ایجاد کنیم.

حنیف اتمر نیز در نظر دارد تا با تیم انتخاباتی دولت ساز به رهبری اشرف غنی رئیس جمهوری این کشور بپیوندد و حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان در حال رایزنی با اتمر است.

این در حالی است که پیش از این برخی منابع از وجود اختلافات جدی بین حنیف اتمر نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان و عطامحمد نور رئیس اجرایی حزب جمعیت اسلامی این کشور خبر داده بودند.

پیش از این  عطامحمد نور، خواستار اعلام پست نخست وزیری از سوی اتمر در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده بود، اما اتمر تنها با درج این موضوع در منشور تیم انتخاباتی بسنده کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала