Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سخت ترین طلسم زیدان

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان به سادگی نتوانسته رئال را برای این فصل آماده کند و این مورد پیش از آغاز رقابت های فصل تا چند روز دیگر، باعث نگرانی در سانتیاگو برنابئو می شود.

به گزارش اسپوتنیک، آنچه که قبلاً ایمان و باور رئالی ها به مرد فرانسوی بود، از آن زمان تا کنون به وضعیتی بدی تبدیل شده و تصمیمات مربی اکنون در این باشگاه مورد سوال قرار گرفته است.

زیزو همیشه خوش بین است، اما برخی نگرانی ها به طور طبیعی در آخرین نقطه فکری او جا یافته است و باشگاه هم بر این عقیده است که هنوز زمان لازم برای درست کردن اوضاع وجود دارد و این وضعیت می تواند تغییر یابد و این تیم باید دوباره روحیه جنگندگی خود را به دست آورد.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ناامیدی هواداران رئال مادرید از عملکرد زیدان

اما بازیکنانی مانند رافائل واران، دنی کارواخال، مارسلو، تونی کروس و ایسکو که قبلاً مهم بودند، دلیل نگرانی را ایجاد می کنند و به نوبه خود آنان اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

همچنان ایده بازی با سه نفر در عقب واقعاً مناسب نیست، این تیم برای آن مجموعه مونتاژ نشده و این چیزی نیست که ادن هازارد در آن راحت ترین وضعیت را داشته باشد. فقط چند ماه پیش او امید بزرگی در برنابئو بود، اما اکنون به نظر می رسد او فرصتی برای اثبات سطح خود پیدا نمی کند.

در همین حال، رودریگو فصل را با کاستیا آغاز می کند، اما او به عنوان گزینه ای برای تیم اول در نظر گرفته می شود، در حالی که کوبو ستاره جوان جاپانی هنوز شک دارد که در مورد او تصمیم درست گرفته نشده و باور عمومی هم این است که او به جای دیگری منتقل می شود. حالا رئال مادرید باید روحیه جنگندگی خود را دوباره به دست آورد.

البته زیدان در رویکرد خود با تیم همچنان به روش دانش فوتبالی خود تکیه می کند و به همین دلی وی درهای خروجی را به گرت بیل و خامس باز پذاشته و آنها را به عنوان بخشی از پروژه اش نمی بیند، اما این باور وجود دارد که بیل هنوز هم یکی از بهترین های جهان است و حتی اگر مربی او را بخواهد بیرون کند.

امسال هم در یکی از به ندرت ترین شروع لالیگا، افتتاحیه این رقابت ها وزن بیشتری دارد و زیزو می داند که او باید انتظارات زیادی را برآورده کند و برنابئو می تواند یک مکان فراموش نشدنی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала