Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت نیمار از تلاش بارسا برای بازگرداندن او

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران بارسلونا در مورد برگزاری جلسه در پاریس شکایت داشتند اما آنها تصمیم گرفتند با نیمار ببینند تا نشان دهند که در مورد انتقال او جدی هستند.

به گزارش اسپوتنیک، این ژست عمومی نشان می دهد که علاقه بارسا واقعی است و این تیم می خواهد در ماه جاری او را به نیوکمپ بازگرداند

نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دیدار مدیران بارسلونا با نیمار در صورت توافق با پی اس جی

در همین حال پی اس جی پذیرای پیشنهادات بارسا نبود اما در عین حال هیچ کس انتظار نداشت که چنین باشد، به همین دلیل جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسا برای بازدید حضور نداشت. خاویر بورداس و اریک آبیدال با لئوناردو مدیر ورزشی PSG، ملاقات کردند.

حالا نشریه اسپورت گزارش کرده که نیمار واقعاً از نقش بارسا در مذاکرات راضی است و اکنون بیشتر به فکر اعلام انتقالی که واقعاً می خواهد، می باشد.

گفتنی است که این مذاکرات پیچیده است و هنوز هم احساس بدی بین دو باشگاه وجود دارد. PSG ترجیح می دهد نیمار را بفروشد اما بارسا باوجود آرزوی این بازیکن برای بازگشت دوباره در نیوکمپ تلاش دارد.

با این حال، نیمار تمایلی به صحبت در این زمینه ندارد، زیرا بارسا اولین انتخاب اوست، اما اعتقاد بر این است که اگر تنها گزینه ها ماندن در PSG یا رفتن به برنابئو باشد، مادرید را انتخاب خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала