تابلوی عجیب بیل کلینتون در خانه میلیاردر قاچاقچی جنسی کودکان پیدا شد + عکس

© AFP 2023 / Frederic J. Brownتابلوی عجیب بیل کلینتون در خانه میلیاردر قاچاقجی جنسی کودکان پیدا شد + عکس
تابلوی عجیب بیل کلینتون در خانه میلیاردر قاچاقجی جنسی کودکان پیدا شد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه های امریکایی از وجود تابلوی نقاشی غیراخلاقی بیل کلینتون روی دیوار خانه جفری اپستین، قاچاقچی جنسی کودکان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Daily Mail روز چهارشنبه (14 آگست) نوشت: روی دیوار خانه جفری اپستین، سرمایه دار امریکایی متهم به قاچاق جنسی کودکان، که هفته گذشته در زندانی در نیویورک اقدام به خودکشی کرد، تابلوی عجیب و غیر اخلاقی از رئیس جمهور سابق ایالات متحده بیل کلینتون با لباس آبی و کفش های کُری بلند زنانه یافت شده است.

این تابلوی نقاشی، بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق امریکا را در حالی که لباس آبی زنانه با کفش‌های قرمز پوشیده و روی  کوچ بزرگی در دفتر بیضوی (دفتر رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید) نشسته است را نشان می‌دهد.

​در حالی که برخی رسانه‌ها گفته اند که لباس آبی نشان داده شده در این تابلوی نقاشی متعلق به مونیکا لوینسکی--کارآموز کاخ سفید در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون که پس از ماجرای مونیکا گیت و آشکار شدن رابطهٔ جنسی‌اش با بیل کلینتون به شهرتی جهانی دست یافت، است. اما برخی روزنامه های دیگر با انتشار عکسی اعلام کرد این پیراهن به لباس آبی هیلاری کلینتون که در سال 2009 هنگام شرکت در مراسم جوایز افتخاری کندی به تن داشت، شباهت دارد. 

این نقاشی که (Parsing Bill) نام دارد یکی از آثار هنرمند استرالیایی- امریکایی پترینا رایان کلید است، ولی هنوز علت اینکه چرا این تابلو در خانه منهتن اپستین بوده، مشخص نیست. همچنین معلوم نیست که این تابلوی نقاشی اصل است یا کپی از روی تابلوی دیگر یا عکس است. تماس‌های روزنامه با این هنرمند نقاش موفقیت آمیز نبود.

اخیرا جسد بی جان جفری اپستین در سلولش  در زندان پیدا شد؛ میلیاردر جنجالی امریکایی به اتهام قاچاق برده‌های جنسی در حال گذراندن دوران محکومیتش بود. روزنامه ها اعلام کردند کالبدشکافی جفری اپستین نشان داده است که چندین استخوان گردن او شکسته است. با این حال، هنوز مشخص نیست که او کشته شده یا خودکشی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала