Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه از انتقال نیمار به لالیگا؛ رد پیشنهادات رئال و بارسا از سوی پی‌اس‌جی

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار جونیور Russia World Cup Brazil Training
نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری‌سن‌جرمن پیشنهادات بارسلونا و رئال مادرید برای خرید نیمار را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار که در سال ۲۰۱۷ با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به پاری‌سن‌جرمن پیوست، اکنون قصد جدایی از این باشگاه تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را دارد. تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به شدت در تلاش جذب این ستاره برازیلی هستند. یکی از کارشناسان فوتبال اسپانیا ادعا کرده است که پیشنهاد اولیه دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برای جذب نیمار از سوی مدیران پی‌اس‌جی رد شده است.

نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا پول کافی برای خرید نیمار ندارد

این کارشناس گفته است که پیشنهاد بارسلونا ۱۰۰ میلیون یورو به علاوه فیلیپه کوتینیو بوده است. از سوی هم گفته می شود قهرمان لالیگا تلاش دارد تا ایوان راکیتیچ را نیز وارد این انتقال کند. در این میان اما،  پیشنهاد رئال مادرید نیز شامل پول و معاوضه بازیکن بوده که می‌تواند گرت بیل یا خامس رودریگز باشد. در این شرایط، پاریسی‌ها رئال را تریج می‌دهند. سران پی‌اس‌جی اما بازیکنان متفاوتی را از تیم زیدان می خواهد. آنان خواهان وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی این تیم، است.

در همین حال، هریستو استویچکوف اسطوره بارسلونا مبادله ایوان راکتیج  برای انتقال نیمار را نوع بی‌احترامی به بازیکن عنوان کرده است. این اسطوره سابق بارسلونا ادعا می کند که بارسلونا نباید با درخواست پی‌اس‌جی مبنی بر مبادله ایوان راکیتیچ برای نیمار موافقت کند. اسطوره پیشین بارسلونا گفت: "بارسلونا به نیمار احتیاج ندارد. جایی برای او وجود ندارد. ما در حال حاضر گریزمان، سوارز و مسی را داریم".

استویچکوف در پایان صحبت‌های در این مورد گفت:"مبادله راکیتیچ برای نیمار بی احترامی است زیرا راکیتیچ بازیکن بزرگی است که همیشه از بارسلونا حمایت می کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала