حمایت مجدد اتحادیه اروپا از انتخابات افغانستان

© @ARG1880 - FB دیدار رئیس جمهور با سفیر اتحادیه اروپا
 دیدار رئیس جمهور با سفیر اتحادیه اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه اروپا به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان تاکید کرده و این روند را سرنوشت ساز خوانده است.

به گزارش اسپوتنیک، سفیر اتحادیه اروپا مقیم کابل در دیدار با رییس‌جمهور غنی ابراز داشته  که این اتحادیه از یک صلح پایدار و باعزت، ارزش‌های مردم‌سالاری و انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان حمایت می‌کند.

ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه‌ای در مورد این دیدار گفت، دو طرف در رابطه به توسعه هرچه بیشتر روابط میان افغانستان و اتحادیه اروپا، روند صلح، انتخابات ریاست جمهوری، مسائل اقتصادی و همکاری‌های دوجانبه گفتگو کرده‌اند.

محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
استقبال رئیس جمهورغنی از موقف اتحادیه اروپا در قبال صلح افغانستان

پییر مایدون، سفیر اتحادیه اروپا در این دیدار گفته است که این اتحادیه به عنوان یک شریک استراتژیک در کنار مردم و حکومت افغانستان باقی خواهد ماند.

رییس‌جمهور غنی نیز صمن قدردانی از تداوم همکاری‌های کشورهای عضو اتحادیه اروپا در بخش‌های مختلف با افغانستان، از سفیر این اتحادیه بخاطر حمایت از صلح پایدار و باعزت، ارزش‌های مردم‌سالاری و انتخابات ریاست جمهوری، ابراز تشکر کرده و خاطرنشان ساخته که افغانستان با تمام شرکای بین المللی خود به شمول اتحادیه اروپا، خواستار روابط نیک و دائمی است.

این در حالی است که نمایندگی اتحادیه اروپا در افغانستان امروز نیز در یک خبرنامه ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کشور، انتخابات را تنها انتخاب زعیم نه، بلکه دفاع و حراست از مشروعیت و ارزش‌ها در کشور خوانده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала