حمله‌ور شدن کانر مک‌گرگور بالای یک مرد پیر+ویدیو

© AFP 2023 / John Gurzinski حمله‌ور شدن کانر مک‌گرگور بالای یک مرد پیر+ویدیو
حمله‌ور شدن کانر مک‌گرگور بالای یک مرد پیر+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فریفایتر ایرلندی دریکی از رستورانت‌های شهر دوبلین خبرساز شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از TMZ، کانر مک‌گرگور فایتر مسابقات آزاد و بوکسر ایرلندی شب گذشته در یکی از میخانه‌ها در شهر دوبلین کشور یونان هنگامی بالای یک مرد حمله‌ور شد که خواست از الکول خودش برای مهمانان این رستورانت بنوشاند که یکی از این اشخاص رد نوشیدن الکول وی را کرد که در نتیجه مک گرگور با دست به صورت این شخص زد.


گفتنی است که مهمانان این میخانه این ورزش کار را جدا کردند شخص این رویداد به پلیس مراجعه کرده است.
قابل یاد آوریست مک‌گرگور مبارزه ترکیبی حرفه‌ای را از سال ۲۰۰۸ شروع کرد و در سال ۲۰۱۲ قهرمان دو وزن مختلف سازمان Cage Warriors شد و به مسابقات یواف‌سی راه یافت. او در سال ۲۰۱۵ توانست در مبارزه برای کمربند قهرمانی پَر وزن، ژوزه آلدو، قهرمان شکست‌ناپذیر یواف‌سی را در ۱۳ ثانیه شکست بدهد و به قهرمانی جهان دست یابد. این رکورد مک‌گرگور سریع‌ترین ناک‌اوت بر سر کمربند قهرمانی در تاریخ مسابقات یواف‌سی است. بعد از آن با نیت دیاز دو مسابقه انجام داد که در دومین آن‌ها پبروز شد.

او در مبارزهٔ بعدی خود در سال ۲۰۱۶ که برای کسب قهرمانی سبک‌وزن بود، ادی آلوارز آمریکایی را ناک‌اوت کرد و به کمربند قهرمانی این وزن نیز دست یافت. مبارزهٔ او با حبیب نورماگومدوف پُربیننده‌ترین مبارزه در تاریخ مبارزات آزاد است که شکست خورد و از دنیایی مسابقات آزاد خداحفظی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала