Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز فصل جديد لاليگا؛ مادريدي ها به دنبال بارسلونا

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرانجام فوتبال اسپانیا باز میگردد! فصل جدید لالیگا امشب با بازی بین اتلتیک بیلبائو و بارسلونا آغاز می شود.

به گزارش اسپوتنیک، مدافع عنوان قهرمانی بارسلونا امشب در رقابت های لالیگا 2019-20 را با یک سفر خارج از خانه به اتلتیک بیلبائو آغاز می کنند.

اواساسونا و گرانادا در کنار مایورکا که با شکست 2 - 0 دپورتیوو لاکرونیا در فینال پلی آف بازی کردند ، بازگشت به فوتبال سطح اول اسپانیا را رقم خواهند زد.

آنها جای خود را با رایو وایه کانو، هوسکا و ژیرونا جابجا می کنند – سه تیمی که در فصل گذشته به دسته پایینتر اسپلنیا سگوندا دیویژن سقوط کردند، در این خبر نگاهی به هریک از مدعیان عنوان قهرمانی بطور جداگانه می اندازیم.

بارسلونا

بارسلونا به دنبال کسب مقام قهرمانی در این فصل هستند تا سومین قهرمانی پیاپی خود در سطح اول فوتبال اسپانیا را جشن بگیرند، بارسایی که فصل پیش با اقتدار و با اختلاف 11 امتیازی قهرمان شده بود.

کاتالان ها در یک دهه گذشته بر فوتبال اسپانیا تسلط دارند ، آنها در 11 سال گذشته 8 جام قهرمانی لالیگا را برداشته اند.

ورودی ها وخروجی های بارسلونا:

بارسلونا در تابستان امسال بیش از 250 میلیون یورو برای خرید بازیکن جدید سرمایه گذاری کرده است. آنتوان گریزمن از اتلتیکو مادرید بزرگترین خرید آنها در پنجره نقل و انتقالات فعلی است، در حالی که فرنکی دی یونگ که از آژاکس به این تیم پیوسته میتواند در آینده نقش مهمی را برای بلوگرانا ایفا کند.

آنها دروازه بان خود را با والنسیا تعویض کردند نتو را ازین تیم گرفتند و سیلسن را به والنسیا دادند و همچنین جونیور فیرپو،مدافع چپ 22 ساله از رئال بتیس را در انتقال 18 میلیون یورویی به خدمت گرفتند.

کاتالان ها به طرز باورنکردنی سعی درانتقال نیمار از پاری سن ژرمن دارند ، هرچند که این توافق در حال حاضر غیرممکن به نظر می رسد.

مهمترین بازیکنان

لیونل مسی مطمئنا مهمترین بازیکن بارسلونا است. وی در 452 بازی در سطح برتر فوتبال اسپانیا 419 گل به ثمر رسانده است، رکوردی مطلق که تنها در سالهای بعد بهتر خواهد شد.

دفاع ازعنوان قهرمانی نیز به فرم لوئیز سوارز بستگی دارد، که فصل گذشته 21 بار در لالیگا وارد زمین شد ، در حالی که چهره های جدیدی چون گریزمان و دی یونگ نیز می توانند نقش مهمی داشته باشند.

 

رئال مادرید

رئال مادرید پس از تور پیش فصل متوسط در تابستان امسال ، وارد رقابت های لالیگا 2019-20 می شود.

سفیدپوشان در بازیهای دوستانه خود فقط فنرباغچه و سالزبورگ را در 90 دقیقه قانونی شکست دادند. آنها همچنین با شکست شرم آوری مقابل اتلتیکو مادرید متحمل شدند و 7-3 در ورزشگاه مت لایف در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا باختند.

تست سختی در انتظار زین الدین زیدان در فصل آینده لالیگا است ، زیرا این فرانسوی به دنبال کسب دومین قهرمانی خود در اسپانیا به عنوان سرمربی است.

ورودی ها وخروجی های رئال مادرید:

فلورنتینو پرز تصمیم گرفت تابستان امسال پول خرج کند و 300 میلیون یورو دیگر برای تقویت لوس بلانکوس هزینه کرد.

ادن هازارد ، ستاره فوتبال بلژیک (100 میلیون یورو) قابل توجه ترین خرید مادرید است، در حالی که آنها همچنین اددر میلیتائو (50 میلیون یورو) ، لوکا یوویچ (60 میلیون یورو) ، رودریگو (45 میلیون یورو) و فرلاند مندی (48 میلیون یورو) را به ورزشگاه برنابئو آوردند.

آنها همچنین برای خرید نیمار که در تابستان کنونی از پاریس جدا خواهد شد با بارسلونا می جنگند. آینده گرت بیل هنوز حل نشده است ، بایرن مونیخ یکی از گزینه های وینگر ولزی است.

رئال مادرید پس از خروج کریستیانو رونالدو در تابستان گذشته ، تلاش کرد رهبر واقعی پیدا کند. چند روز پیش شماره 7 به ادن هازارد داده شد ، بنابراین احتمالاً او کسی است که انتظار می رود جا پای رونالدو را در رقابت های آینده 2019-20 پر بگذارد.

سرخیو راموس همیشه یک شخصیت بزرگ در رختکن مادرید است ، در حالی که لوکا مودریچ و تونی کروس باید در صورت اوج دوباره کهکشانی ها بدرخشند.

 

اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید پس از پیروزی در شش بازی دوستانه در تور پیش فصل خود ، با روحیه ای عالی وارد رقابت های 2019-20 می شود.

کولکونروس ثابت کرد که آنها همچنین می توانند فوتبال خوبی بازی کنند ، تابستان امسال برخی از نمایش های هیجان انگیز را برای هواداران ایالات متحده نشان دادند.

آنها به دنبال تکرار موفقیت های خود از سال 2014 و پیروزی در لالیگا اسپانیا برای یازدهمین بار در تاریخ خواهند بود.

ورودی ها وخروجی های اتلتیکو مادرید:

دیگو سیمئونه فصل جدید را بدون بهترین بازیکن خود یعنی آنتوان گریزمان آغاز خواهد کرد که در یک قرارداد نقل و انتقالی 120 میلیون یورویی مادرید را برای بارسلونا ترک کرد و کاپیتان سابقش دیگو گودین که قراردادش در پایان رقابتهای 2018-19 به پایان رسیده بود، آغاز کرد.

با این حال ، یک ستاره جدید در اتلتیکو مادرید متولد شد، زیرا سرمربی آرژانتینی برای خرید جوائو فلیکس شگفت انگیز پرتغالی از بنفیکا، پول نقل و انتقالات گریزمن را برای خرید خرید فلیکس سرمایه گذاری کرد.

آنها همچنین كیران تریپیر را از تاتنهام ، ماركوس لورنته از رئال مادرید و دو بازیکن از پورتو فلیپه و هكتور هررا را به خدمت گرفتند، در حالی كه رودریگو مورنو ، مهاجم اسپانیایی از والنسیا قرار است در روزهای آینده انتقال خود را به ورزشگاه واندا متروپولیتن انجام دهد.

مهمترین بازیکنان

وقتی صحبت از اتلتیکو مادرید می شود ، انگیزه و جنگندگی تیمشان بهتر از ستاره های انفرادی شناخته می شوند.

با این حال ، انتظار می رود که دیگو کاستا که تابستان چهار گل در رئال مادرید به ثمر رساند، مجری اصلی این فصل باشد، در حالی که جوآئو فلیکس تازه وارد می تواند نقش گریزمن را به ارث ببرد و خالق شماره یک باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала