Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز به آژاکس بر میگردد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییر سوارز ملی پوش اروگوئه در اوایل دوران حرفه ای خود چهار فصل را با قهرمان های اریودویسی(آژاکس)سپری کرد و ظاهراً قصد بازگشت به این تیم دارد.

به گزارش اسپوتنیک، لوئیس سوارز طبق گفته سیاک سوارت اسطوره باشگاه آژاکس، یک روز به آژاکس باز خواهد گشت.
سوارز اروگوئه ای در اوایل کار خود چهار سال را با قهرمانان هلند گذراند و با این تیم 111 گل به ثمر رساند و پیش از انتقال به لیورپول در سال 2011 یک قهرمانی اردویزی را به دست آورد.
سوارت میگوید: او هرگز محبت خود را برای آژاکس پنهان نکرد، و اخیراً قدردانی خود را از باشگاهی که گفته بود "همه چیز را به او داده" توئیت کرد.
سورات در کل حرفه خود در آمستردام آرنا بازی کرد و یکی از اعضای اصلی تیم بزرگ آژاکس بود که در اوایل دهه 1970 موفق به کسب سه جام پیاپی اروپا شد.
وی به ان اچ اسپورت کافه گفت: "من فکر می کنم او واقعاً می خواهد به آژاکس برگردد." "قبلا، پیش از این؟ خوب شاید. او واقعاً به آژاکس باز خواهد گشت، اما من نمی دانم کی.
سوارز اکنون در ششمین فصل حضورش در نیوکمپ قرار دارد و بیشتر از سایر باشگاه هایش در بارسا حضور داشته است.
او تاکنون در تمامی رقابت های خود در این رقابت ها در 5 فصل گذشته حداقل 25 گل به ثمر رسانده است ، اما با شروع 33 سالگی سوارز دراین فصل، زمان بودن او در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان به پایان می رسد. فصل جدید شروع به یک کابوس شبانه سوارز کرد زیرا او بعد از گذشت کمتر از 40 دقیقه از شکست بارسا در باشگاه ورزشی، مجبور به مصدومیت شد.
وی احتمالاً بیشتر از بازگشت احتمالی نیمار در معرض خطر است. اما در آژاکس، سوارت فکر می کند که می تواند جایگزینی درجه یک برای کسپرس دالبرگ ، مهاجم جوان ، که با هافنهایم و نیس در ارتباط بوده است، ثابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала