Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والوارده: باید در نبود مسی پیروز شویم

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر والوارده سرمربی بارسلونا
والوارده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
والوارده سرمربی بارسلونا دنبال راهی برای پیروزی در نبود مسی است.

 

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شب گذشته در نخستین بازی لالیگا به مصاف اتلتیکو بیلبائو رفت و در نبود لیونل مسی کاپیتان خودش شکست خورد و سه امتیاز مهم را از دست داد.

Barcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شکست بارسا در نبود مسی+ویدیو

در پایان بازی و در نشست خبری از سرمربی باشگاه بارسلونا والوارده در مورد عدم حضور مسی و کسب نتایج ضعیف پرسیده شد که این مربی نبود مسی را دشوار خواند و گفت به دنبال راه حل است.

والوارده گفت:« بله، درست است که مسی در بسیاری از مواقع به ما کمک می کند اما ما باید موفق شویم در نبود او به پیروزی برسیم و با بازیکنان جدید به دنبال حل این مشکل هستیم. بارسلونا در 6 بازی گذشته بدون مسی 4 بازی را شکست خورده است که این آمار خوب نیست. ما در بازی تمام کننده نداشتیم که موقعیت‌های ایجاد شده را گول کند، مصدومیت سوارز هم کار ما را دشوار ساخت. ما شدیداً به حل این مشکل فکر می‌کنیم و بزودی به راه حلی خواهیم رسید.»

این در حالیست که بارسلونا پس از ده سال در نخستین بازی شکست می‌خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала