Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تازه های نقل و انتقالات دنیای فوتبال؛ توخل از ماندن نیمار در پی اس جی مطمئن است

© REUTERS / John David Mercer / USA TODAY SportsAn Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium
An Adidas soccer ball on the field prior to the 2018 MLS All Star Game between the MLS All-Stars and Juventus at Mercedes-Benz Stadium - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تازه ترین خبرهای کوتاه از پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا را با ما همراه باشید.

 

به ادعای دیلی میل لورن مدافع کروات لیورپول به زودی به باشگاه روم خواهد پیوست.

UEFA Europa League. FC Lokomotiv holds training session - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های نقل و انتقالات دنیای فوتبال؛ انتقال کوتینیو به بایرن به بازگشت نیمار به بارسا کمک می‌کند

توتو اسپورت مدعی شده است که یوونتوس دانیله روگانی مدافع جوان خود را به بارسلونا پیشنهاد کرده است.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که اینتر میلان به دنبال هافبک باشگاه ناپولی زیلنسکی است.

اسکای ایتالیا نوشته است که اینتر پس از تمدید قرارداد ادین ژکو با ااس رم حالا قصد جذب الکسیس سانچس ستاره شیلیایی منچستریونایتد را دارد.  

گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که میلان در صورت شکست در راه جذب آنخل کوریا از اتلتیکو، تمام تلاشش را خواهد کرد تا ماریانو دیاز مهاجم رئال را به خدمت بگیرد.

 دیلی استار مدعی شد نمایندگان مسوت اوزیل به آمریکا سفر کرده‌اند تا درباره انتقال او به دی‌سی یونایتد، تیم وین رونی، با مدیران این تیم مذاکره کنند.

گول مدعی شده است که ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از انتقال کوتینیو، ستاره برزیلی این تیم به بایرن مونیخ گفت کوتینیو تصمیمش را گرفته بود و نمی‌خواست دیگر برای بارسا بازی کند.

جیان‌لوکا دی مارتزیو  ادعا کرده است که اینتر میلان بعد از تمدید قرارداد ادین ژکو برای تقویت خود در خط حمله به دنبال جذب چند مهره دیگر از جمله الکسیس سانچس، ستاره منچستریونایتد است.

به ادعای گول دو باشگاه آژاکس آمستردام و آث میلان به دنبال جذب ژان کلر تودیبو، مدافع بارسلونا هستند و در این باره با مدیران بارسا تماس گرفته‌اند.

دیلی میل نگاشته است که  اونای امری سرمربی آرسنال گفت این باشگاه در حال کار بر روی قراردادهای اوبامیانگ و الکساندر لاکازت دو ستاره خود است و به زودی قرارداد این دو را تمدید خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала