Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال آماده پیشنهاد جدید برای نیمار

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار Russia World Cup Brazil Training
نیمار Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه آ اس چاپ مادرید ادعا کرده است رئال مادرید در انتظار شرایط مناسب برای ارئه پیشنهاد جدید برای نیمار است در حالی که باشگاه سابقش بارسلونا در حال مذاکره برای بازگشت مجدد این مهاجم به نیوکمپ است.

به گزارش اسپوتنیک، با تلاش بارسلونا برای انتقال مجدد نیمار به این تیم، رئال مادرید اما در صورت بروز شرایط مناسب آماده است تا وارد عمل شود.

رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز در تلاش های خود برای خرید نیمار در تابستان گذشته به دلیل ترجیح این بازیکن برای بازگشت به بارسا ناکام بود.

بارسا اکنون در مرحله مذاکرات نقل و انتقالات رو به رو با PSG است که یک هیئت بلوگونا روز سه‌شنبه برای دیدار با لئوناردو دو آراجو، مدیر ورزشی باشگاه لیگ 1 فرانسه به پاریس سفر کرد از طرف دیگر، هرگونه تماسی که مادرید با نیمار انجام داده است، ماهیتی کاملاً غیررسمی داشته است.

اگر بارسلونا با PSG به توافق برسد و خرید نیمار را تکمیل کند، مادرید به سادگی نیمار را از لیست خارج می کند و به پیش می رود. اما اگر با نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالات در تاریخ 2 سپتامبر، مذاکرات به نتیجه نرسیده باشد ، مادرید انتظار دارد که PSG به سمت پرز برگردد.

پی اس جی نمی تواند بازیکنی را که دیگر از طرف هواداران تحت تعقیب نیست، نگه دارد و از چهره های کلیدی رختکن خارج شده است و مادرید به خوبی می داند که این باعث می شود آنها را در موقعیت معامله ای قوی قرار دهند. اگر آنها قادر به مذاکره با هزینه کم (مبلغ 180 میلیون آن را نمی پردازند که طبق گفته ترنسفر مارکت، ارزش فعلی وی است)  توافق برای انتقال نیمار به برنابئو ممکن است اتفاق بیفتد.

زیدان به نیمار علاقه ای ندارد ...

با این وجود بعید است چنین نتیجه ای با اشتیاق زین الدین زیدان سرمربی مادرید مورد استقبال قرار گیرد. او به این باشگاه گفته است که او نیمار را نمی خواهد و با وجود گزینه های بسیار دیگری که در پست بازیکن برزیلی برای وی وجود دارد ، به او نیازی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала