Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی، سوارز، هازارد؛ فهرست بلند بالای مصدومان تیم های مدعی لالیگا

© Sputnik / Кирилл Каллиников /  مراجعه به بانک تصاویر لالیگا
لالیگا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه به این که هنوز فقط یک بازی از رقابت های لالیگای این فصل برگذار شده اما تیم های مدعی این لیگ معتبر اروپایی از مصدومیت بازیکنان بزرگشان رنج می برند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا فصل جدید لالیگا را با شکست مقابل باشگاه اتلتیک بیلبائو آغاز کرد و آنها بدون لیونل مسی باز هم موفق به کسب نتیجه مساعد نشدند.

این تنها بارسلونا نیست که از مصدومیت بازیکنانش رنج می برد، زیرا دو تیم مدعی عنوان قهرمانی بازیکنان بزرگی را در اختیار ندارند.

لوئیس سوارز دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه ساق پا شده است ، اتفاقی که بارسلونا صبح شنبه در پی شکست این تیم مقابل تیم ایالت باسک را تأیید کرد و مشخص نیست که تا کی از جریان بازی ها خارج خواهد بود، نمونه های قبلی از بیماری مشابه نشان می دهد که حدود سه تا چهار هفته از میادین به دور خواهد بود.

در همین حال ، مسی به دلیل مصدومیت، تور ایالات متحده آمریکا را از دست داد، اگرچه به دلیل شرکت در کوپا آمریکا مدت طولانی مرخصی داشت او در اولین جلسه تمرینی خود بعد از تعطیلات دچار بیماری شد و بازی اول لالیگا را از دست داد.

نتو به عنوان جانشین یاسپر سیلسن به بارسا پیوست، اما دست شکسته وی باعث می شود تا حداقل تا ماه اکتبر پیش رو دروازه بان سابق یوونتوس خارج از میادین باشد.

تیمی که بیشتر از مصدومیت آسیب دیده، رئال مادرید زین الدین زیدان است، عدم حضور ادن هازارد در اولین دیدار تیم در این فصل، مشکلات تهاجمی تیم زیزو فرانسوی را بیشتر می کند انتظار می رود که هازارد بین سه تا چهار هفته به میادین باز گردد و او به جمع مارکو آسنسیو و رودریگو در لیست مصدومان این تیم پیوست.

جدی ترین آسیب دیدگی از آسنسیو است که پس از پارگی رباط صلیبی قدامی و منیسک خارجی در زانوی چپ خود اکثر قریب به اتفاق فصل 2019/20 را از دست خواهد داد ارزیابی های اولیه نشان می دهد که وی برای مدت نه ماه از میدان به دور خواهد بود در همین حال، فرلاند مندی به دلیل مصدومیت ران در برابر سلتا ویگو بازی نخواهد کرد.

علاوه بر مندی ، براهیم دیاز ، لوکا یوویچ ، تیبو کورتوا ، لوکا مودریچ و سرخیو راموس همگی در طول تابستان مشکلات تناسب اندام داشته اند.

در سویی دیگر دیگو سیمئونه نیز نتوانسته است از نفرین مصدومیتی که دو تیم  بزرگ و رقیب آنها را به ستوه آورده است فرار کند دیگو کاستا پس از تحمل آسیب دیدگی عضلانی در آداپتور ران چپ خود ، بین 10 تا 15 روز غایب خواهد بود.

آلوارو موراتا نیز پس از احساس ناراحتی در عضلات خود، وی را از پیروزی 7-3 رئال مادرید در ایالات متحده مجبور به ریکاوری پیش فصل خود کرد اما با این حال او اکنون کاملاً بازی را قبل از لالیگا مقابل ختافه بازی می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала