پاره شدن تصاویر اشرف غنی در تخار توسط افراد ناشناس

© Photo / ARG / ARGپاره شدن تصاویر اشرف غنی در تخار توسط افراد ناشناس
پاره شدن تصاویر اشرف غنی در تخار توسط افراد ناشناس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
افراد ناشناس تصاویر انتخابات رئیس جمهور کنونی افغانستان را در ولایت تخار پاره کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سلام وطندار، با آن که بیش از 20 روز از آغاز کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد، به جز تصاویر تبلیغاتی محمد‌ اشرف غنی، رئیس تیم دولت‌ساز و رئیس جمهور کنونی افغانستان تصاویر دیگر نامزدان ریاست جمهوری این کشور، در شهر تالقان تخار به چشم نمی‌خورد. اما همه تصاویر رئیس جمهور غنی از سوی افراد ناشناس پاره شده، یا با کثافات آلوده شده و در دو مورد هم به آتش کشیده شده است.

مسعود: اشرف غنی تلاش دارد انتخابات را مهندسی کند و در قدرت باقی بماند - اسپوتنیک افغانستان
مسعود: اشرف غنی تلاش دارد انتخابات را مهندسی کند و در قدرت باقی بماند

میرویس شریعت‌مداری، معاون دفتر کمپاین محمداشرف غنی در ولایت تخار می‌گوید، هیچ تصویر سالمی از تیم دولت‌ساز در شهر تالقان باقی نمانده و تلاش‌ها برای شناسایی عاملان این عملکردها هم نتیجه نداده است.

به گفتۀ او، اکثر تابلوهای تبلیغاتی از نزدیکی‌ اداره‌های دولتی به خصوص فرماندهی پولیس و امنیت ملی نیز برداشته شده است، اما مسئولان امنیتی در این مورد اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

بشیر بشار، فعال مدنی در تخار با آن که این عمل را نکوهش می‌کند می‌گوید، بی‌توجهی محمد‌اشرف غنی، رئیس جمهور به وضعیت امنیتی، اقتصادی و اجتماعی تخار در جریان حکومت پنج ساله‌اش سبب شده است تا مردم نسبت به او عقده‌مند شوند.

مسئولان امنیتی در تخار اما می‌گویند، از پاره‌شدن تصاویر رئیس جمهور غنی از طریق شبکه‌های اجتماعی آگاه شده‌اند و برای بازداشت عاملان آان اقدام می‌کنند.

در چند هفتۀ گذشته، تنها چند دفتر از تیم انتخاباتی دولت‌ساز در بخش‌هایی از شهر تالقان به فعالیت آغاز کرده‌اند و از فعالیت‌های تبلیغاتی دیگر نامزدان ریاست جمهوری در تخار هنوز خبری نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала