Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی مسی علت علاقه بارسلونا به نیمار

© AFP 2023 / TORU YAMANAKAFC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.
FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرانس پرس مدعی است که علاقه بارسلونا به نیمار، تنها برای خوشحال کردن لیونل مسی است.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو در آستانه نهایی کردن انتقالش به بایرن مونیخ است، اما وضعیت نیمار در اولویت قراردارد چرا که  اکنون شدیدا بارسلونا را به خود مشغول ساخته است.

نمایندگان بارسلونا این هفته در پاریس حضور داشتند تا در مورد قرارداد نیمار با پاریسی ها صحبت کنند.

نیمار جونیور  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا آماده آخرین پیشنهاد برای نیمار

به گزارش لو پاریسین، رویکرد بارسلونا برای نیمار شاید واقعاً جدی نباشد و ممکن است به سادگی راهی برای خوشحال کردن لیونل مسی باشد.

ستاره آنرژانتینی در طول زمان حضور در بارسلونا با نیمار، دوستان خوبی شدند و او می خواهد هم تیمی پیشین خود را دوباره در این باشگاه ببیند.

لو پاریسین ادعا می کند که مذاکرات بارسلونا برای نیمار می تواند برای خوشحالی مسی طراحی شده باشد، با این پیشنهاد که آنها واقعاً سعی نمی کنند سخت ترین تلاش خود را برای امضای قرارداد با ستاره برزیلی انجام دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала